مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان: به کوری چشم آقایان تیم را نگه می‌داریم!

رفتار آقای مدیرعامل با اشکش بی احترامی به خوزستان است

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان: به کوری چشم آقایان تیم را نگه می‌داریم!
کریم بوستانی مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خطاب به مدیرعامل باشگاه، گفت: هر چند او مدیر پاکی است اما دارد فریب کسانی را می‌خورد که این شهر و این تیم را به چشم منفعت مالی می‌بینند.

کریم بوستانی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: این تیم و مجموعه در حال بهتر شدن است و همه تغییرات را در تیم مشاهده کرده اند. کادر فنی در راس آن اشکش با تلاش و یکدلی باعث امیدواری مردم مسجدسلیمان شده اند. 

وی افزود: من کریم بوستانی بچه مسجدسلیمان هستم و سال ها در این فوتبال بوده ام، هیچ وقت چنین رفتاری از مدیرعامل یک تیم ندیدم؛ چندین روز است که مدیر عامل تهران است و یک بار به تیم سر نزده و تیم را رها کرده است. تمام بازیکن ها و کادر فنی شاکی هستند و حتی امروز تمرین نکردند چون آقای اشکش دنبال ریخت و پاش نیست و تیم نیز دارد با این بازیکنان لایق می سازد و به این بازیکنان اعتقاد دارد و دنبال تقویت تیم با بازیکنان لایق است. 

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: آقای اشکش، حافظی، طاهری، حدادی، جاسمی و.. کادر فنی این تیم بوده و سرمایه های استان هستند و این رفتار شایسته فوتبال استان نیست. به جای حمایت، ناراحت هستند که تیم بهتر شده است و نتیجه گرفته است و در حال بهتر شدن است! 

وی افزود:  البته تمام این اتفاقات منشا مالی دارد چون ما و آقای اشکش به فکر تک ریال پول شهرمان هستیم و اجازه نمی‌دهیم بازیکن بنجل به این تیم بیاید. اگر پول هست چرا پول خرج بازیکن های بی کیفیت کنند؟ چرا نمی‌آیند پول بازیکنان حاضر در تیم را بدهند؟ چرا سنگ اندازی می کنند؟ دلیل تمام این رفتارها فراری دادن بومی های دلسوز است اما به کوری چشم آقایان ما این تیم را با اقتدار در مسابقات نگه خواهیم داشت.