مدیر کل سیاسی استانداری فارس: مردم‌داری رمز موفقیت نظام است

مدیر کل سیاسی استانداری فارس: مردم‌داری رمز موفقیت نظام است

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با اعتقاد به اینکه مسئولان رسالت سنگینی دارند، گفت: فرمانداران و دیگر مسئولان باید به معنای واقعی کلمه تکریم ارباب رجوع و مردم‌داری را در دستورکار قرار دهند چراکه مردم‌داری رمز موفقیت نظام است.

جواد قناعتی روز دوشنبه در ‌مراسم‌ تکریم و معارفه معاونین فرماندار استهبان و بخشدار رونیز افزود: مسئولان باید از صمیم دل خدمتگزار مردم باشند و در خدمت رسانی همه مردم را در یک سطح ببینند.

مدیر کل سیاسی ،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با اعتقاد به اینکه مسئولان رسالت سنگینی دارند، گفت: باید دیدمان را باز نگه داریم چرا که اگر درگیر مسائل خرد،کوچک و حقیر سیاسی شویم قافیه را باخته‌ایم. رسالت مسئولان زمینه‌سازی ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) است و اگر جز این فکر یا عمل کنیم اشتباه است.

وی با بیان اینکه مسئولان مورد بازخواست قرار می‌گیرند، بیان کرد: از ما سؤال می‌پرسند که عمرمان را در چه راهی صرف کرده‌ایم؟ خادم ملت بوده‌ایم یا خائن به ملت؟

 وی با بیان اینکه باید برای حفظ و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی به عنوان یک امانت پرارزش تلاش کنیم، افزود: ملت ایران بیش از چهل سال است که پای تهدید، تحریم و جنگ ایستاده است و این مقاومت و ایستادگی رسالت مسئولان کشور را بیشتر می‌کند.

قناعتی گفت: نباید شرایطی را فراهم کنیم که در هنگام ظهور امام زمان (عج) عده‌ای از قطار انقلاب اسلامی که مقدمه‌ساز ظهور است پیاده شده باشند و بخشی از ظرفیت کشور را به حاشیه ببرند.

حجت الاسلام خاوری امام جمعه استهبان نیز  از زحمات سه ساله میرزاده معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی  فرماندار و سرپرست بخشدار رونیز  قدردانی و برای معاونین فرمانداری  و بخشدار رونیز آرزوی موفقیت نمود.

 فرماندار استهبان به مردمی کردن یارانه ها اشاره کرد و گفت: نسخه نجات بخش اقتصاد کشور، مردمی و عادلانه کردن یارانه ها است چرا که با اجرای آن، هر فردی به حق خود خواهد رسید.

فرماندار استهبان ادامه داد: هرچند در ابتدای اجرای این طرح ممکن است مسائلی پیش بیاید اما مطمئن هستیم که این طرح موجب حل مشکلات کشور و آینده روشن خواهد داشت.

او توصیه کرد: مردم داری در بین مردم بودن و روحیه انقلابی را حفظ کنیم و در هر پست و مقامی عاقبت بخیری نصیبمان شود و کادر سازی در دستور کار قرار گیرد و تلاش برای گره‌گشایی از مشکلات مردم باید انجام شود .

در این مراسم‌ عبد الرسول طالب پور به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری، مهدی رنجبر به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری استهبان و عبد الحسین شاکری به عنوان بخشدار رونیز منصوب شدند.

استهبان یکی از شهرستان‌های استان فارس است که در فاصله ۱۷۵ کیلومتری از شیراز قرار دارد.