محور‌های ورودی شیراز دارای بار ترافیکی سنگین است

محور‌های ورودی شیراز دارای بار ترافیکی سنگین است

فرمانده پلیس راه شمال استان فارس گفت: در حال حاضر ترافیک در مسیر‌های دشت ارژن - شیراز، فیروزآباد - شیراز و مهارلو به شیراز سنگین گزارش شده است.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی به وقوع دو فقره تصادف رانندگی در محور‌های نی‌ریز به آباده طشک و محور شیراز - اصفهان با دو کشته و ۲ مجروح اشاره و بیان کرد: محور‌های مواصلاتی استان بدون هیچ گونه مشکلی باز و تردد در تمامی جاده‌های استان برقرار است.

او تاکید کرد: از ساعاتی بعد با توجه به تردد‌های بومی و محلی و پایان تعطیلات و بازگشت شهروندان به محل سکونت خود جاده‌های استان فارس دارای بار ترافیکی سنگین به ویژه در ورودی‌های شهر شیراز می‌شود که این وضعیت تا ساعات پایانی امشب ادامه دارد.

به گفته دهقانی، محور‌های دشت ارژن - شیراز، فیروزآباد - شیراز و مهارلو به شیراز در یک ساعت آینده دارای بار ترافیک سنگینی خواهند بود.

فرمانده پلیس راه شمال استان فارس بیان کرد: از سمت شهرستان‌های سپیدان و مرودشت نیز حجم ترافیک در ساعات پایانی شب بالاست و تردد وسایل نقلیه سنگین در محور‌های استان ممنوع است و تنها وسایل سنگین حامل مواد فاسد شدنی، مواد سوختی و دارویی اجازه تردد در این محور‌ها را دارند و با سایر متخلفان برخورد و خودرو آن‌ها متوقف می‌شود.

او همچنین از شهروندان خواست تا سفر خود را مدیریت و به آخر شب موکول نکنند و گفت: دوربین‌های سرعت سنج ثابت استقراری در سطح جاده‌ها فعال و علاوه بر سرعت‌های لحظه‌ای، سرعت متوسط را هم کنترل می‌کنند و گشت‌های کنترل نامحسوس تمام رفت و آمد‌ها و تردد‌های رانندگان را در سطح جاده‌های استان به طور دقیق رصد می‌کنند.

دهقانی اظهار کرد: تمام عوامل پلیس راه استان فارس در آمادگی کامل به سر می‌برند و آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند و از رانندگان در خواست می‌شود که هنگام خستگی و خواب آلودگی به هیچ وجه به رانندگی ادامه ندهند و از بروز رفتار‌های پرخطر خودداری کنند.