محورهای خوزستان مه آلود است رانندگان با احتیاط برانند

محورهای خوزستان مه آلود است رانندگان با احتیاط برانند

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: با توحه به مه آلود بودن محورهای خوزستان رانندگان با احتیاط تردد کنند.

سرهنگ رضا دولتشاهی افزود: در این ایام بیشتر محور‌های استان مه آلوده  هستند و نیاز است رانندگان با سرعت مطمئنه تردد کنند.

رئیس پلیس راه خوزستان می‌گوید:  پلیس راه استان با توجه به مه آلود بودن محور‌ها تمهیداتی برای تقویت و استقرار در محور‌های مه آلود انجام تا از وقوع حوادث رانندگی پیشگیری شود.

این مقام مسئول افزود:  محور بهبهان -رامهرمز محوری بوده است که هم عریض، دارای روشنایی، خط کشی و گاردریل بوده است و این حادثه به علت خطای انسانی به وقوع پیوسته است و فقط یک کیلومتر آن مه آلود بوده است.

وی گفت:  همیشه پلیس راه در تمامی محور‌های استان مستقر می‌باشد و در هنگام مه آلود بودن جاده رانندگان باید با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

به گفته سرهنگ دولتشاهی  امکان انسداد این محور وجود ندارد، زیرا محل تردد شهروندان، شرکت‌ها، پتروشیمی‌ها و پالایشگاه است و از شهروندان عزیز درخواست می‌شود با توجه به مه آلود بودن محور‌ها با احتیاط و سرعت مطمئنه در محور‌ها تردد کنند.

روز گذشته محور بهبهان-رامهرمز در استان خوزستان دو تصادف زنجیره‌ای به وقوع پیوست که در این تصادفات ۵ نفر جان خود را از دست دادند و ۴۱ نفر مصدوم شدند. همچنین چند ماشین در آتش سوختند.