مجوز حضور بانوان در بازی سپاهان و فولاد صادر نشد

مجوز حضور بانوان در بازی سپاهان و فولاد صادر نشد

تیم فوتبال سپاهان که در چارچوب هفته پنجم لیگ‌برتر فوتبال فردا( چهارشنبه، ۹ شهریور) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان فولاد خوزستان خواهد بود و بر خلاف انتظارها هنوز مجوزی برای حضور بانوان در این دیدار صادر نشده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان می‌گوید: باشگاه در حال پیگیری حضور بانوان در دیدار روز چهارشنبه فولاد مبارکه سپاهان و فولاد خوزستان بوده و نامه‌نگاری‌ها و پیگیری‌های لازم با مراجع ذیصلاح انجام شده است. با وجود آمادگی ورزشگاه فولادشهر برای حضور بانوان، متأسفانه هنوز مجوزهای لازم از سوی مراجع ذیصلاح صادر نشده و ابلاغی نیز از سوی نهادهای ورزشی و غیرورزشی مربوطه در خصوص تأیید حضور بانوان، به باشگاه ارسال نشده ‌است.

این در حالی است که هفته گذشته بانوان استقلالی برای حمایت از تیمشان به ورزشگاه آزادی رفته و فردا نیز پرسپولیسی‌ها در کنار تیمشان خواهند بود.

از سوی دیگر سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال با اشاره به وضعیت زیرساخت‌های برخی ورزشگاه‌ها در سراسر کشور برای حضور زنان، نام ۵ ورزشگاه مجاز برای میزبانی از تماشاگران زن را اعلام کرده و توضیح داد: استادیوم‌های شهدای فولاد اهواز، نقش جهان اصفهان، فولادشهر اصفهان، سردار سلیمانی سیرجان و امام رضا(ع) مشهد بهترین ورزشگاه‌هایی هستند که می‌توانند پذیرای زنان باشند.

با این وجود و بر خلاف انتظارها، حضور بانوان سپاهانی در دیدار فردا هنوز در ابهام بوده و مجوزی صادر نشده است.