مجموعه تساوی‌ها برای مجیدی

تیم فوتبال استقلال تهران در آبادان به تساوی رسید

مجموعه تساوی‌ها برای مجیدی
استقلال با تساوی به استقبال دربی رفت

در هفته هفتم لیگ برتر، تیم فوتبال استقلال تهران میهمان تیم صنعت نفت آبادان بود که این بازی با تساوی یک- یک به پایان رسید و امتیازات تقسیم شد.

نیمه اول با حملات و فشار صنعت نفت آغاز شد و بازیکنان تیم خیلی زود میهمان را غافلگیر کردند. گل اول صنعت‌نفت‌آبادان به استقلال توسط مهدی حنفی در دقیقه 8 به ثبت رسید. استقلال بعد از دریافت گل چهره هجومی تری به خود گرفت و دروازه تیم حریف را تحت فشار قرار داد. در دقیقه 18 شوت سنگین امیرحسین حسین زاده از کنار دروازه نفت به اوت رفت. دقیقه 20 استقلال این بار توسط جعفر سلمانی با شوت از راه دور برای گلزنی اقدام کرد اما ضربه سلمانی هم با اختلاف کم راهی اوت شد.گل تساوی استقلال در دقیقه 39 ، توسط امیرحسین حسین زاده به ثمر نشست  تا 45 دقیقه نخست بازی برنده نداشته باشد.

استقلال، در نیمه دوم  تسلط بیشتری بر بازی پیدا کرد. در دقیقه 48 فرصت خوبی برای حسین‌زاده روی یک کار ترکیبی به دست آمد ولی شوت او راهی اوت شد. مجیدی برای افزایش قدرت هجومی تیمش در دقیقه 74 محمدرضا آزادی و آذری را به جای ژستد و رضاوند وارد زمین کرد و این استراتژی باعث شد تا آبی ها چند موقعیت خوب گلزنی به دست بیاورند اما قدر این موقعیت ها را نداستند. ضربه یامگا در دقیقه 76 و ضربه مهدی پور در دقیقه 78 بهترین فرصت های استقلال در این نیمه بود که توپ این بازیکنان راهی به دروازه نفت پیدا نکرد تا بازی با همان تساوی تمام شود. این چهارمین تساوی متوالی تیم مجیدی بود.