سرآسیایی رسما به عنوان سرمربی فجر معرفی شد

سرآسیایی رسما به عنوان سرمربی فجر  معرفی شد

در نخستین روزهای بهار تغییراتی نیز در تیم فجر سپاسی رخ داد و مجتبی سرآسیایی سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز  راهیابی تیم فجر سپاسی به لیگ برتر مایه خوشحالی و شادی مردم و مسئولان استان فارس شد و روزگار قدرت و درخشش فوتبال فارس را تصور می‌کردند اما با گذشت بیش از 20 هفته از لیگ برتر مشخص شد که این خوشحالی دوامی ندارد.

شکست‌های پی در پی تیم فجر خطر سقوط این تیم را قوت بخشید و سبب شد که مسئولان تیم اقدام به برکناری علی اصغر کلانتری که سرمربی‌گری این تیم را بر عهده داشت، کنند.

با برکناری کلانتری تیم فجر در آخرین بازی خود با سرمربی‌گری مهرداد معدنچی به روی زمین رفت و در روزهای پایانی سال مجتبی سرآسیایی سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز معرفی شد.

وی امروز رسما به عنوان سرمربی این تیم قدیمی فوتبال معرفی شد و در کنار وی سیروس سنگچولی نیز به عنوان مربی دروازه‌بان و علیرضا آریانیک به عنوان مربی بدنساز به کادرفنی فجرشهید سپاسی اضافه شدند.‌

مجتبی سرآسیایی سرمربی سابق شهرخودرو مشهد و دستیار فعلی امیر قلعه‌نویی در گل گهر سیرجان بود. وی برای نخستین بار توانست به عنوان سرمربی با تیم شهر خودرو مشهد و با برتری در مرحله پلی اف آسیا مجوز ورود این تیم مشهدی را به مرحله گروهی جام باشگاه‌های آسیا کسب کند.

سرآسیایی همچنین در طول یک فصل و به عنوان مربی توانست بقای تیم گل گهر سیرجان را در لیگ برتر تضمین کند و همچنین وی در یک فصل و به عنوان مربی نتایج خوبی را با تیم مس رفسنجان کسب کرد.

این کارنامه سبب انتخاب سرآسیایی شده است و مردم شیراز امیدوارند با هدایت وی تیم فجر به دوران اوج خود بازگردد.