ماجرای تیراندازی مقابل بیمارستان کنگان

ماجرای تیراندازی مقابل بیمارستان کنگان

فرمانده انتظامی شهرستان گنگان گفت: تیراندازی جنب بیمارستان کنگان به دلیل اختلافات بین فردی بود و عامل آن دستگیر شده است.

سرهنگ رضایی به رسانه‌ها اظهار کرد: حدود ساعت ۱۸:۳۰ روز سه شنبه مورخه ششم اردیبشهت خبری تحت عنوان تیراندازی منجر به جرح یکی از شهروندان در حوالی بیمارستان کنگان از طریق مرکز کنترل و فرماندهی اعلام که مامورین کلانتری جهت بررسی موضوع و اقدامات لازم در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شدند.

فرمانده انتطامی شهرستان کنگان بیان کرد: با حضور ماموران در محل مشاهده شده است فردی با هویت معلوم با اسلحه کلت کمری به سمت شخص دیگری تیراندازی که از ناحیه پا و شقیقه مورد اصابت گلوله قرار گرفته و از سوی اورژانس راهی بیمارستان شده است و در حال حاضر تحت مداوا و مراقبت است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ضارب به محض اقدام به تیراندازی و قبل از فرار از سوی مردم در محل دستگیر و تحویل پلیس شده است، اشاره کرد: در بررسی های به عمل آمده و مصاحبه با متهم علت تیر اندازی را اختلافات بین فردی  اعلام کرده است.  

سرهنگ رضایی اضافه کرد:  برخی افراد ناآگاه با اظهار نظرهای غیر کارشناسانه در فضای مجازی موجب ایجاد احساس نا امنی در بین مردم شهرستان  کنگان شده اند، این در حالی است که این تیراندازی تنها به  دلیل اختلافات قبلی بوده و ارتباطی به امنیت عمومی ندارد  .

وی همچنین اشاره کرد امنیت عمومی شهروندان خط قرمز پلیس بوده و صاحبان رسانه و کاربران فصای مجازی باید بین امنیت عمومی که در آن جان عموم شهروندان بدون دلیل خاصی مورد تهدید قرار می‌گیرد با یک درگیری بین فردی که ریشه در  اختلافات قبلی دارد تفاوت قائل شوند. هرچند که هر گونه نا امنی و یا تیراندازی برای پلیس دارای اهمیت بوده و آن را به طور ویژه دنبال خواهد کرد.

این مقام انتطامی در پایان، مردم  شریف شهرستان کنگان را به پرهیز از انتشار اخبار کذب و یا غیر موثق دعوت کرده و آنها را به همیاری و تعامل با پلیس در تامین امنیت از طریق سامانه ۱۱۰ فرا خواند.