ماجرای تیراندازی به قهرمان اسبق کشتی

دزدها به پای قهرمان سابق کشتی شلیک کردند و لندکروز او را بردند

ماجرای تیراندازی به قهرمان اسبق کشتی

شامگاه شنبه ۱۸ تیر به مأموران پلیس تهران خبر رسید چند سارق مسلح در بزرگراه امام علی، زیر پل بزرگراه همت مرد جوانی را با شلیک گلوله زخمی و خودروی وی را سرقت کرده‌اند. وقتی مأموران کلانتری ۱۴۶ حکیمیه به محل رسیدند با پیکر خونین مرد جوانی روبه‌رو شدند که از ناحیه دو پا هدف گلوله قرار گرفته بود. بدین ترتیب مأموران پلیس همزمان با انتقال مرد زخمی برای درمان به بیمارستان، تحقیقات خود را آغاز کردند.

بررسی‌ها نشان داد دقایقی قبل صحنه تیراندازی به سوی مرد جوان را چند راننده عبوری به پلیس گزارش داده‌اند. رانندگان دیده بودند که مرد زخمی با خودروی شاسی‌بلند گرانقیمتش در بزرگراه امام علی از جنوب به سمت شمال در حال رانندگی بوده که با خودروی سواری به صورت جزئی تصادف می‌کند و وقتی از خودروی خود پایین می‌آید ناگهان دو سرنشین خودروی سواری به سوی او تیراندازی و در ادامه هم خودروی شاسی‌بلندش را سرقت می‌کنند.

سپس مأموران برای ادامه تحقیقات به بیمارستان رفتند که دریافتند مرد زخمی علی صفایی، قهرمان اسبق کشتی ایران است که از سوی سارقان با شلیک دو گلوله به شدت زخمی شده، اما با تلاش تیم پزشکی از مرگ نجات پیدا کرده است. وی پس از بهبودی نسبی درباره حادثه به مأموران پلیس گفت: «با خودروی تویوتا لندکروزم در حال رانندگی بودم که در نزدیکی پل همت متوجه شدم خودرویی به صورت جزئی با خودروی من تصادف کرد. بلافاصله کنار بزرگراه توقف کردم و از خودرو پیاده شدم که سرنشینان آن خودرو به سمت من حمله کردند و می‌خواستند خودرویم را سرقت کنند. آن‌ها تهدید کردند خودرو را در اختیار آن‌ها قرار دهم، اما من در مقابل آن‌ها مقاومت کردم و یکی از آن‌ها با اسلحه‌ای که در دست داشت دو تیر به سمت پاهایم شلیک کرد. من خونین روی زمین افتادم و آن‌ها هم خودروی مرا سرقت کردند.»

بدین ترتیب پرونده تیراندازی به سوی قهرمان اسبق تیم کشتی ملی ایران به دستور قاضی محمدجواد شفیعی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران برای بررسی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. مأموران پلیس در تلاشند با شناسایی و دستگیری سارقان مسلح راز این حادثه را برملا کنند. علی صفایی از قهرمانان اسبق کشتی ایران که در رشته بدنسازی و پرورش‌اندام هم به خوبی درخشیده است، سال گذشته یک خانه کشتی کاملاً حرفه در منطقه شمیران تهران افتتاح کرد.