تعمیر پل قدیم خرمشهر درگیر تشریفات اداری

تعمیر پل قدیم خرمشهر درگیر تشریفات اداری

مدیر روابط عمومی شهرداری خرمشهر گفت: پل قدیم خرمشهر به دلیل فرسودگی نیازمند تعمیر اساسی است  اما آغاز این فرآیند تا زمان سپری شدن برخی تشریفات اداری و انجام مناقصه زمان می برد.

نیما رحیم پورمدیر اظهار کرد: پیشنهاد مشاور مطالعاتی این پروژه تردد ماشین های سبک بود اما تردد هرگونه کامیون و اتوبوس و خودروهای حمل بار از روی پل آزادی ممنوع اعلام شده است.

شهروندان از زمان اعلام ممنوعیت تردد ماشین آلات سنگین بر روی پل آزادی بارها از برخورد مانع های نصب شده بر روی این پل با برخی خودروهای غیر سواری خبر داده بودند که همین مسئله هر چند روز یکبار هزینه تعمیر این مانع های آهنی را در شرایط سخت مالی شهرداری خرمشهر به این اداره تحمیل می کند.

جمعی از کارکنان شهرداری خرمشهر دیروز در مرکز شهر به دلیل پرداخت نشدن مطالبات ۲ ماهه خود دست به تجمع زدند.

به گفته این مسئول شهرداری به دلیل نداشتن اهرم فشار به جز نصب موانع بر روی پل نمی تواند اقدام دیگری انجام دهد و برخورد با رانندگان متخلفی که با وجود اعلام ممنوعیت تمایل به تردد از آن دارند و منجر به آسیب زدن به مانع ها می شود نیاز به برخورد و اعمال جریمه قانونی دارد که از پس راهنمایی و رانندگی بر می آید.

پل قدیم خرمشهر تنها پل این شهرستان در زمان دفاع مقدس بود که به دلیل تخریب نیمی از آن در روزهای جنگ در حال حاضر به ثبت ملی درآمده است.