مأموران انتظامی بهمئی فرشته نجات پسر ۱۸ ساله شدند

مأموران انتظامی بهمئی فرشته نجات پسر ۱۸ ساله شدند

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی گفت: ماموران انتظامی این شهرستان جان پسر ۱۸ ساله که خود را حلق آویز کرده بود، نجات دادند.

سرهنگ فرزین جمشیدی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از خیابان های شهرستان بهمئی، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از تعقیب یکی از منازعین و به صورت اتفاقی در منزل یکی از شهروندان مشاهده کردند نوجوان ۱۸ ساله با یک عدد شال به قلاب پنکه به صورت حلق آویز قصد خودکشی داشته که به سرعت توسط ماموران با قطع آلات حلق آویز پایین کشیده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی تاکید کرد: پسر جوان با خودروی سازمانی به مرکز درمانی شهرستان اعزام شد و با  اقدامات فوری پزشکی از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

سرهنگ جمشیدی تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه که به طور گسترده در رسانه‌های بومی و محلی منعکس شد، رضایت شهروندان و خرسندی بی حد و وصف خانواده فرد مذکور را در پی داشت و شهروندان از عملکرد ماموران انتظامی این شهرستان تقدیر و تشکر کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی افزایش اعتماد مردمی به پلیس را لازمه مشارکت در تولید امنیت دانست و گفت: اعتماد و رضایت مردمی بزرگترین سرمایه اجتماعی پلیس می باشد.