لیگ ملت‌های والیبال| عطایی: مردم برای فرزندان‌شان در تیم ملی دعا کنند

لیگ ملت‌های والیبال| عطایی: مردم برای فرزندان‌شان در تیم ملی دعا کنند

بهروز عطایی درباره مرحله نهایی لیگ ملت‌ها اظهار کرد: قطعا در این مرحله بازی‌ها سخت و غیرقابل پیش‌بینی هستند. هشت تیم برتر لیگ ملت‌ها در این مرحله حضور دارند و کار سختی پیش روی تمام تیم‌هاست. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم که بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: تیم ایران یک برتری ذهنی و روحی نسبت به لهستان دارد و آن شکست این تیم در مرحله مقدماتی است. این برتری می‌تواند کمک کند که با فکر آرام‌تر و خیال آسوده‌تر در این مسابقه بازی کنیم. البته سبب نمی‌شود تمرکز ما بهم بخورد، مسلما برای این مسابقه برنامه خواهیم داشت و سعی می‌کنیم در جریان بازی آن چه را که بلد هستیم به خوبی انجام دهیم تا مردم کشورمان از بازی این تیم خوب لذت ببرند.

سرمربی تیم ملی با تاکید بر این‌که وضعیت بازیکنان خوب است، اضافه کرد: تمرینات خوبی را انجام دادیم. مصدومیت‌هایی وجود دارد اما سبب بازی نکردن بازیکنی نمی‌شود. سعی می‌کنیم درد را به حداقل برسانیم تا بازیکنان با حداکثر کیفیت خود در این مسابقات حضور یابند.

وی در پایان گفت: امیدوارم مردم ایران فرزندانشان را دعا کنند تا افتخاری بزرگ برای کشور رقم بخورد. خوشحال می‌شوم که مردم کشورم را خوشحال ببینم.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 23 و 30 دقیقه فردا (پنج‌شنبه 30 تیر) در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها در شهر بولونیا به مصاف لهستان می‌رود و برنده این مسابقه حریف آمریکا در دیدار مرحله نیمه‌نهایی خواهد شد.