لایحه بودجه شهرداری شیراز برای پروژه‌های کلان راضی‌کننده نیست

لایحه بودجه شهرداری شیراز برای پروژه‌های کلان راضی‌کننده نیست

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شیراز گفت: بودجه ارائه شده از سوی شهرداری به هیچ عنوان برای پروژه‌های کلان، این شهر راضی‌کننده نیست.

علیرضا اسکندری، با بیان اعتراض و انتقاد خود نسبت به بودجه 1401 شهرداری شیراز اظهار داشت: از لایحه ارائه شده و پروژه‌های تعریف شده از سوی شهرداری به هیچ وجه راضی نیستم.

وی با بیان دلایل مخالفت خود گفت: بودجه ارائه شده از سوی شهرداری به هیچ عنوان برای پروژه‌های کلان، این شهر راضی‌کننده نیست و بیشتر مناسب برای پروژه‌های خرد و کم اثر است در حالی که توقع مردم از جریان انقلابی این است که به پروژه‌های مهم و تاثیرگذار بپردازد.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شیراز با بیان اینکه شهرداری باید لایحه بودجه را اصلاح کند، افزود: شهر شیراز در مسیر توسعه است و انتظار این است که پروژه‌ها براساس این توسعه و این مسیر تعریف شود.

اسکندری تاکید کرد: وظیفه ما این است که با توجه به توسعه کلان آینده شهر شیراز پروژه‌هایی تعریف کنیم تا از مردم گره‌گشایی کند نه اینکه فقط باید اقداماتی انجام داد که آنی و کوتاه مدت باشد.

وی با بیان اینکه برای اهمیت موضوع عمران و دغدغه مردم تمام پروژه‌های ارسالی از سوی شهرداری را مطالعه و 2 هزار ریز پروژه را بررسی کردم، افزود: دلیل اعتراضم به این بودجه این است که پروژه‌های کلان و موثر که رفاه مردم در سال‌های آتی را رقم بزند و مشکلات مردم را حل کند در لایحه وجود ندارد.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شیراز  تصریح کرد: در سال نخست ریل‌گذاری عمرانی این دوره مشخص می‌شود و دلیل این اندازه حساسیت و ریزبینی همین مسئله است که اگر پروژه کلانی در سال نخست تعریف شود در سال‌های آینده می‌توان آن را تکمیل و برای آن بودجه تعریف کرد.