قیمت پروازهای اربعین به شهر نجف افزایش نمی‌یابد

قیمت پروازهای اربعین به شهر نجف افزایش نمی‌یابد
در ایام اربعین ۲۲۰ تا ۲۳۰ پرواز در هر هفته زائران را به شهر نجف منتقل می‌کنند

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در توضیح نشست روز سه‌شنبه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: رئیس سازمان هواپیمایی کشور و نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی در نشست، چالش‌ها و معضلات صنعت حمل و نقل هوایی کشور را بررسی کردند.

علی‌پور خنکداری افزود: در نشست امروز به عدم افزایش قیمت بلیط پرواز‌ها به کشور عراق در ایام اربعین تاکید و مقرر شد قیمت پرواز‌ها به شهر نجف در ایام اربعین حسینی (ع) از قیمت مناسب و متعادل رفت و برگشت حدود ۶ میلیون تومان افزایش پیدا نکند.

پور خنکداری با تاکید بر اینکه در ایام اربعین ۲۲۰ تا ۲۳۰ پرواز در هر هفته زائران را به شهر نجف منتقل می‌کنند، عنوان کرد: مقرر شد بعد از ایام اربعین سند جامع حمل و نقل هوایی در کمیسیون عمران مجلس مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به بررسی موضوعات حوزه حمل و نقل هوایی کشور در برنامه هفتم توسعه گفت: در این نشست مقرر شد سازمان هواپیمایی کشور و شرکت‌های هواپیمایی نظرات و پیشنهادات خود را به کمیسیون عمران مجلس ارائه کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: در داخل کشور ظرفیت ساخت قطعات، لاستیک و موتور هواپیما و همچنین شرکت‌های سازنده مانند هسا وجود دارند که باید در قالب برنامه هفتم توسعه فعال شوند.