قهرمان سابق لیگ برتر دست به دامن نفتی‌های خوزستان شد

تیم فوتبال استقلال خوزستان برای میزبانی از سایپا در لیگ یک کشور، زمین بازی ندارد

قهرمان سابق لیگ برتر دست به دامن نفتی‌های خوزستان شد

هفته هجدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور از دوم اسفندماه آغاز می شود که استقلال خوزستان قهرمان سابق لیگ برتر به دلیل زیر کشت رفتن چمن ورزشگاه پیر تختی اهواز، در حال حاضر برای میزبانی از تیم سایپا بلاتکلیف است.

البته باتوجه به این که استقلالی ها فعلا نمی توانند در ورزشگاه تختی اهواز بازی کنند و تا پایان اسفندماه نیز دو بازی خانگی در پیش دارند، به دنبال بازی در آبادان و مسجدسلیمان هستند، موضوعی که فعلا با چراغ سبز باشگاه های نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان همراه نبوده است.

اگر استقلالی هل نتوانند مسئولان این دو باشگاه نفتی را برای بازی در این دو شهر متقاعد کنند و این مسئولان نیز به خواسته به حق باشگاه استقلال خوزستان، نه بگویند، این تیم باید در خرم آباد یا شیراز بازی های خانگی خود را برگزار کند، اتفاقی که اصلا برای خوزستان مهد فوتبال ایران خوشایند نیست.

البته در حال حاضر سرپرست اداره کل ورزش  و جوانان با دستونر به بهسازی زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز سعی در ایده آل شدن این زمین چمن و آماده سازی آن برای میزبانی های آبرومندانه دارد، اما بعید است که فعلا استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی نمایندگان استان در لیگ یک بتوانند در این زمین پذیرای حریفان باشند.

استقلال ملاثانی نیز مشکلی چون استقلال خوزستان را برای بازی در زمین ورزشگاه تختی دارد اما از آن جا که زمین ورزشگاه اختصاصی این تیم در ملاثانی، چمن خوبی دارد، مسئولان این باشگاه می توانند برای میزبانی موقت تیم خود در این ورزشگاه، مسئولان را متقاعد کنند. البته مسئولان خوزستانی سال ها است که قول آماده سازی ورزشگاه ملاثانی را داده اند اما فعلا آجری به آجرهای این ورزشگاه اضافه نشده است.