قرارداد ساخت ۱۵ هزار واحد مسکن نهضت ملی در فارس امضا شد

قرارداد ساخت ۱۵ هزار واحد مسکن نهضت ملی در فارس امضا شد
نشست امضای قرار داد ساخت واحدهای اقدام ملی مسکن

قرارداد ساخت ۱۵ هزار واحد مسکن در چارچوب گام نخست طرح نهضت ملی جهش مسکن در استان فارس با حضور استاندار و جمعی از مسئولان به امضا رسید.

محمد هادی ایمانیه در نشست امضای قرار داد ساخت واحدهای اقدام ملی مسکن گفت: در گام نخست، در شیراز و صدرا هرکدام پنج هزار واحد، در فسا سه هزار و ۵۰۰ واحد و در نی ریز هزار و ۵۰۰ واحد ساخته می‌شود.

ایمانیه افزود: اولویت ساخت این واحدها با شهرهایی است که زمین آن‌ها آماده باشد و قرار است در نی ریز واحدهای ۲ طبقه و در شهرهای دیگر آپارتمان ۶ طبقه به متراژ ۷۰ تا ۱۲۰ مترمربع ساخته شود.

استاندار فارس ادامه داد: با ساخت این واحدها، جهشی در اشتغال، مسکن و فعالیت‌های عمرانی در فارس شکل می‌گیرد که ۷۵ هزار کارگر ساختمانی و ۲۰۰ مهندس مشغول به کار می‌شوند.

وی با بیان اینکه همه نیروها و مصالح ساختمانی از فارس تأمین می‌شود، افزود: ساخت این واحدها در مدت ۲ سال به اتمام خواهد رسید.

پیام استاندار فارس به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق (ع)

بنا بر خبر دیگری، استاندار فارس در پیامی به مناسبت هفدهم ربیع الاول سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)  نوشت: مسلمانان جهان با ذکر نام زیبای محمد(ص) و صلوات بر ایشان زنگار از لوح دل می زدایند و با استعانت از درگاه ربوبیت در جهت بارور شدن صلح و کمک به بشریت نفسی تازه می‌کنند.

ایمانیه در این پیام افزود: تقارن میلاد پیامبر رحمت (ص) و امام صادق (ع)  و نقش پر رنگ امام صادق در تربیت شاگردان بسیار و گسترش مذهب شیعه سبب شناخت بهتر جایگاه این امام عزیز است.

استاندار فارس افزوده است: میلاد فرخنده پیامبر اعظم حضرت رسول اکرم (ص)بهانه خلقت،مبشر آگاهی و حکمت،پرچمدار عدالت و برابری و نیز میلاد امام جعفر صادق (ع) را صمیمانه به محضر مسلمین جهان بویژه مردم مومن و شریف استان فارس تبریک و تهنیت می گویم.