قتل دختر مورد علاقه با ۱۳ ضربه چاقو!

قتل دختر مورد علاقه با ۱۳ ضربه چاقو!

خواستگار دختر جوان پس از شنیدن جواب منفی در پی انتقام جویی در یک درگیری خونین دختر مورد علاقه اش را با ۱۳ ضربه چاقو به قتل رساند.

پسر جوانی که پس از شنیدن جواب منفی از زن مورد علاقه‌اش او را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده بود، پس از محاکمه در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شد.

رسیدگی به این پرونده از اواخر شهریور دوسال قبل با گزارش یک درگیری خونین در محدوده دریاچه خلیج فارس در غرب تهران آغاز شد. پس از آن مأموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر به محل اعزام شدند و مشخص شد پسر جوانی پس از درگیری با زنی به نام سحر او را با ۱۳ ضربه چاقو، مجروح کرده و پس از آن هم از محل گریخته است. درحالی‌که تلاش پزشکان برای نجات زن جوان ادامه داشت، وی به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

به این ترتیب با دستور بازپرس ویژه قتل شناسایی و دستگیری عامل جنایت در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت. مأموران در تحقیقات اولیه پی بردند، ضارب پسر جوانی به نام کریم ساکن یکی از روستاهای اطراف تهران بوده که به سحر علاقه‌مند شده و پس از شنیدن جواب منفی از سوی زن جوان، وی را به قتل رسانده است.

در ادامه تحقیقات وقتی که مأموران به یک قدمی متهم رسیده بودند معلوم شد که کریم به‌طور مخفیانه به کشور ترکیه گریخته است. تلاش‌ها برای بازداشت و استرداد متهم ادامه داشت تا اینکه چند ماه بعد وی در حالی که فکر می‌کرد دیگر خطری او را تهدید نمی‌کند از ترکیه بازگشت، اما از سوی پلیس دستگیر شد.

کریم پس از بازداشت در بازجویی‌های اولیه منکر اتهام قتل شد، اما در حالی که تلاش داشت با قصه‌پردازی مسیر تحقیقات را منحرف کند وقتی در برابر مستندات و شواهد ماجرا قرار گرفت در نهایت لب به اعتراف گشود و گفت: به خاطر علاقه‌ام به سحر به او پیشنهاد ازدواج دادم، اما وقتی به من جواب منفی داد او را با چاقو زدم.

قصاص، مجازات خواستگار کینه‌جو

با اعتراف صریح متهم و تکمیل تحقیقات، متهم در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد و قضات با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده، وی را به قصاص محکوم کردند.