قتل با سلاح سرد در زمین کشاورزی

قاتل اعتراف کرد

قتل با سلاح سرد در زمین کشاورزی

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: قتل در دهرم فراشبند با سلاح سرد توسط یکی از اتباع بیگانه صورت گرفته که در بازجویی انگیزه قتل را مخالفت با کار در زمین کشاورزی عنوان کرده است.

سرهنگ حمید افرامن، در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل با سلاح سرد در بیست و نهم دی‌ماه سال جاری در بخش دهرم شهرستان فراشبند در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:  بلافاصله پس از وقوع حادثه بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان فراشبند تحقیقات خود را آغاز کردند و مطلع شدند که قاتل پس از درگیری با مقتول 18 ساله، متواری و به صورت کاملا حرفه‌ای خود را از دید پلیس مخفی کرده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس تصریح کرد: کارآگاهان زبده پلیس با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در کمتر از 24 ساعت مخفیگاه قاتل را در یکی از محله‌های فراشبند شناسایی و وی را دستگیر کنند.

سرهنگ افرامن اظهار داشت: قاتل 23 ساله در بازجویی اولیه اظهار داشت مقتول که از اتباع بیگانه بود برای کار وارد زمین کشاورزی شد و من با حضور وی مخالف بودم و پس از اینکه با سلاح سرد او را مضروب کردم با دست نیز وی را خفه و به قتل رساندم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، گفت: کسانی که بخواهند باعث ایجاد ناامنی در سطح استان فارس شوند برابر قانون به شدت با آنان برخورد می‌شود.