قاتل فراری به دام افتاد

قاتل فراری به دام افتاد

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری قاتلی خبر داد که دو نفر را به قتل رسانده و 3 نفر را نیز مجروح کرده بود.

 سردار رهام‌بخش حبیبی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در آخرین روز از تیرماه سال جاری در یکی از شهرستان‌های استان فارس، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که قاتل پس از درگیری متواری و به صورت کاملا حرفه‌ای خود را از دید پلیس مخفی کرده است.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: روز گذشته ( 20 مهرماه ) کارآگاهان زبده پلیس با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند مخفی‌گاه قاتل 43 ساله را در یکی از خیابان‌های شیراز شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سردار حبیبی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه قاتل 2 قبضه سلاح کلت و کلاش به همراه 4 تیغه خشاب و مهمات مربوطه، یک دستگاه دوربین چشمی و یک قبضه چاقو کشف شد، گفت: قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات ملکی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، اظهار کرد: پلیس با هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد می ‌ کند و شهروندان می ‌ توانند موارد مشکو ک و یا مجرمانه را به مرکز فوریت ‌ های 110 اعلام کنند.