فولاد خوزستان دومین تیم ارزان صعود کننده در لیگ قهرمانان آسیا

فولاد خوزستان دومین تیم ارزان صعود کننده در لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال فولاد خوزستان از نظر ارزش مالی دومین تیم ارزان صعود کننده از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره است.

روزنامه الاقتصادیه عربستان به بررسی ارزش مالی تیم‌های صعود کننده در لیگ قهرمانان آسیا و در منطقه غرب این قاره پرداخته است.

بر اساس اعلام این روزنامه و با استناد به سایت «ترانسفر مارکت» ارزش هشت تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مجموع ۱۹۴ میلیون یورو برآورد می‌شود.

تیم الهلال عربستان با ارزش مالی ۶۰.۴۳ میلیون یورو در صدر قرار دارد. الریان قطر که شجاع خلیل زاده مدافع ایرانی را در اختیار دارد و تیم الدحیل به ترتیب با ۳۳.۳۳ و ۲۵.۹۵ میلیون یورو در رده دوم و سوم هستند.

الشباب عربستان با ۲۵.۵ میلیون یورو چهارم است و شباب الاهلی امارات با حضور مهدی قایدی و احمد نورالهی دو بازیکن ایرانی و با ارزش ۱۷.۳۳ در رده پنجم قرار دارد.

الفیصلی دیگر نماینده عربستان هم با ۱۵.۰۸ میلیون یورو در رده ششم جای دارد. فولاد خوزستان، تنها نماینده ایران که راهی مرحله یک هشتم نهایی شده است، با تفاوت معناداری نسبت به تیم‌های دیگر و با ۸.۹۵ میلیون یورو هفتم است و تنها تیم نسف قارشی ازبکستان با ۷.۸۵ میلیون یورو را پایین‌تر از خود می بیند.

هدایت تیم فولاد بر عهده جواد نکونام است و این تیم موفق شد با شایستگی به عنوان صدرنشین گروه C راهی مرحله یک هشتم نهایی بشود.