فعلاً شکست ناپذیر!

ایران ۱ - سنگال ۱

فعلاً  شکست ناپذیر!

تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام جهانی آماده می‌کند، شامگاه امروز سه شنبه در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی اتریش به مصاف تیم ملی سنگال رفت که این دیدار با تساوی یک به یک به پایان رسید. مرتضی پورعلی گنجی (۵۹ گل به خودی) برای سنگال گل زد و سردار آزمون (۶۴) برای ایران گل زد.

تیم ملی کشورمان در این دیدار با ترکیب سید حسین حسینی، صادق محرمی، حسین کنعانی زادگان (۴۶ مرتضی پورعلی گنجی)، سید مجید حسینی، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی (۴۶ امید ابراهیمی)، احمد نورالهی، میلاد سرلک (۴۶ سامان قدوس)، علی قلی زاده، کریم انصاریفرد (۴۶ علیرضا جهانبخش) و مهدی طارمی (۵۹ سردار آزمون) به میدان رفت.

کارلوس کی روش که دومین دیدار تدارکاتی اش با تیم ملی را پشت سر می‌گذاشت برای دیدار با قهرمان آفریقا ترکیب تیمش را نسبت به دیدار با اروگوئه تغییر داد و نفرات جدیدی را از ابتدا در ترکیب قرار داد.

همین تغییرات باعث شد تیم ملی در نیمه اول نمایش قابل قبولی نداشته باشد و بیشتر به فکر گل نخوردن باشد. در مقابل تیم ملی سنگال که نفرات مطرحی چون «مانه» را در ترکیب خود داشت بارها تا آستانه باز کردن دروازه تیم ملی پیش رفت اما سیدحسین حسینی عملکرد قابل قبولی داشت و اجازه نداد دروازه اش باز شود.

سردار آزمون هم که طی ماه‌های اخیر بابت حمایت از دراگان اسکوچیچ خبرساز شده بود، در بازی با سنگال پس از ۱۵ بازی ناکامی بالاخره موفق به گلزنی شد. او آخرین بار در بازی بایر لورکوزن و گروترفورت در بوندسلیگا آلمان زده بود و از آن مسابقه تا بازی با سنگال ۱۵۷ روز در گلزنی ناکام مانده بود.

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در اردوی اتریش برابر اروگوئه به برتری یک بر صفر دست پیدا کرده بود.