هشدار؛ بارش در بوشهر تشدید می شود

براساس پیش بینی‌ها دمای هوا نیز از امشب روند کاهشی به خود خواهد گرفت

هشدار؛ بارش در بوشهر تشدید می شود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: انتظار می رود فعالیت سامانه بارشی که از شب گذشته به صورت پراکنده در برخی از نقاط این استان آغاز شده از عصر امروز و طی روز شنبه تقویت و تشدید شود.

پیام مساعدی افزود: همچنین براساس پیش بینی‌ها دمای هوا نیز از امشب روند کاهشی به خود خواهد گرفت.

وی بیان کرد: امروز و فردا برای استان بوشهر و با تمرکز بیشتر در مناطق شمالی و مرکزی وقوع بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش تندباد و در مناطق مستعد بارش تگرگ از پدیده های مورد انتظار خواهد بود.

مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری تا ابری همراه وزش باد شدید، بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و در برخی نقاط احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می ‏شود.

وی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالب جنوب شرقی تا شمال شرقی گاهی جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ گاهی بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت و از عصر با سرعت ۱۶ تا ۴۸ گاهی بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در خلیج فارس ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و از عصر به تدریج ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۴۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول ۰۲:۴۵، مد اول دریا ساعت ۰۸:۴۸ دقیقه، جزر دوم دریا ساعت ۱۲:۲۴ و مد دوم ساعت ۱۹:۳۸ خواهد بود.