استاندار فارس: فضای مجازی بهترین بستر برای تحقق جهاد تبیین است

استاندار فارس: فضای مجازی بهترین بستر برای تحقق جهاد تبیین است

استاندار فارس، فضای مجازی را بهترین بستر برای تحقق جهاد تبیین دانست و توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در راستای اثرگذاری بیشتر این حوزه را یادآور شد.

محمدهادی ایمانیه  در اولین گردهمایی سراسری فعالین فضای مجازی بسیج فارس به تلاشهای سپاه فجر و بسیج استان اشاره و آن را نمونه و الگویی در کشور دانست.

او همچنین به تلاش‌های سپاه فجر در راستای محرومیت زدایی و حضور این نهاد در روستای گردخون اشاره کرد و گفت: طرح آبرسانی به روستاها با همت سپاه فجر با قوت در حال اجراست. 

استاندار فارس در ادامه گفت: در اهمیت فضای مجازی، مهمترین نکته را رهبر معظم انقلاب بیان کردند و فرمودند «من اگر امروز رهبر انقلاب نبودم حتما رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم».

ایمانیه افزود: این جمله نشان دهنده اهمیت جایگاه فضای مجازی و اینکه امروز سنگر دفاع از نظام فضای مجازی است.

او همچنین با بیان اینکه امروز جوانان کشور در فضای مجازی فعالند و بخشی از وقت خود را در آن می‌گذرانند، اظهار کرد: سپاه هم در رصد فعالیتهای دشمن، هم در بررسی نیازهای جوانان فعال است.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه فضای مجازی بهترین بستر برای جهاد تبیین است، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در جهاد تبیین بر ۵ نکته تاکید داشتند.نخست ایجاد اعتماد همگانی که به راحتی از طریق فضای مجازی قابل انجام است، دوم، دوری از بداخلاقی و اختلاف در جامعه، سوم تبیین باید هنرمندانه باشد؛چهارم تبیین اهدافی که نظام جمهوری اسلامی و وظایفی که برای مسئله ارائه کرده است و پنجم، تبیین یک وظیفه همگانی است و همه باید در میدان تبیین حرکت کنیم.

ایمانیه خاطرنشان کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب در عرصه تبیین باید اقدامات به گونه‌ای باشد که به جان و دل مخاطب بنشیند؛ هیچ کس حق ایجاد ناامیدی و نگرانی در جامعه را ندارند.