فضای رایگان در اختیار فیلمسازان فارس قرار می گیرد

فضای رایگان در اختیار فیلمسازان فارس قرار می گیرد

رئیس انجمن سینمای جوان فارس گفت: این انجمن آمادگی دارد ظرفیت‌های متعلق به خود را به صورت رایگان در اختیار فیلمسازان و گروه های فیلم سازی قرار دهد.

ابراهیم شیشه گر با بیان اینکه متأسفانه ۹۰ درصد فیلمسازان ما مکانی را برای انجام فعالیت‌های خود به عنوان محل کار ندارند، افزود: یکی از مشکلات گروه‌های هنری خصوصاً بعد از شرایط کرونایی، داشتن مکانی برای انجام فعالیت‌ها، برنامه ریزی، تمرین و دورخوانی آثارشان است.

او همچنین با بیان اینکه انجمن سینمای جوانان فارس متعلق به همه فیلمسازان و در واقع خانه دوم آنهاست، اظهار داشت: در راستای حمایت از فیلمسازان و به منظور ارتقای کیفیت آثار تولیدی هنرمندان بومی، با در اختیار گذاشتن فضا و محیط کاری اشتراکی رایگان به گروه‌های فیلمسازی سعی خواهیم کرد ذره‌ای از مشکلات سینماگران و فیلمسازان برداریم.

شیشه‌گر با بیان اینکه به مشکلات عدیده موجود واقف هستم، چرا که خود پیش از این به عنوان یک فیلمساز بسیاری از آنها را لمس کرده‌ام، افزود: برنامه‌ای از سوی انجمن برای برگزاری کارگاه‌های تخصصی و جشنواره فیلم و عکس در دست تدوین است.

رئیس انجمن سینمای جوان فارس ادامه داد: متأسفانه برخی همکاران مشکلات را چون زباله زیر فرش پنهان کرده‌اند که مبادا دیده شود و فکر نکرده‌اند این زباله‌ها بالاخره روزی برملا و عیان خواهد کرد.

شیشه‌گر با بیان اینکه بیش از هر زمان دیگری فیلمسازی شیراز نیازمند همراهی و همدلی هستیم، ابراز امیدواری کرد در ادامه شاهد آشتی فیلمسازان با انجمن سینمای جوان باشیم.