فرماندار شیراز: مسائل محلات در بازدیدهای میدانی حل و فصل می شود

فرماندار شیراز: مسائل محلات در بازدیدهای میدانی حل و فصل می شود

فرماندار شیراز گفت: مسائل و مشکلات محلات در بازدیدهای میدانی شناسایی و سپس در یکی از اماکن عمومی محلات مانند مساجد نشست های هم اندیشی مدیران دستگاههای اجرایی، با حضور یاوران شورای محلات و نمایندگان مردم، تعیین تکلیف می شود.

لطف الله شیبانی این سخنان را در حاشیه سومین جلسه قرارگاه جهادی سردار شهید دادالله شیبانی بیان کرد، نشستی که با همکاری مشترک فرمانداری شیراز، شورای اسلامی و شهرداری کلانشهر شیراز با موضوع میز خدمت محلات منطقه ۳ شهرداری شیراز برگزار شد.
در این میز خدمت مزین به نام شهید، فرماندار شهرستان شیراز با بیان اینکه قرارگاه محرومیت زدایی، مسائل و مشکلات مناطق محروم کل محدوده شهر شیراز را پیگیری و دنبال می‌کند، افزود: براساس ابتکار عمل شورای اسلامی شهر شیراز و تعامل سازنده با فرمانداری، میز خدمت محله محور با هدف بررسی مسائل و مشکلات مردم به صورت چهره به چهره و با حضور مدیران تمام دستگاه‌های خدمت رسان و تعیین تکلیف مشکلات احصاء شده، در همان جلسه در کلانشهر شیراز شکل گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: فرمانداری به عنوان نماینده عالی دولت در بحث های کارشناسی جلسات حاضر می شود و مسائل مربوط به دستگاه‌های اجرایی غیر از شهرداری و شورا، مانند آبفا، برق، گاز، مخابرات، راه و .... توسط نمایندگان دستگاهها به صورت موردی مطرح و پس از ارائه نقطه نظرات کارشناسان، موارد جمع بندی و تصمیمات نهایی اتخاذ می‌شود.
شیبانی در خصوص ضمانت اجرایی تصمیمات اتخاذ شده عنوان کرد: مصوبات این قرارگاه با قید مدت مشخص در کار گروه ویژه ای که در دبیرخانه قرارگاه مستقر است، پیگیری شده و در بازه زمانی قید شده در مصوبه، نتیجه قطعی اقدامات به مردم اطلاع رسانی می شود.
در این میز خدمت، مشکلات مربوط به زیر ساختها، آب و فاضلاب منطقه، نامناسب بودن  کوچه ها، مشکلات معابر بویژه برای افراد معلول، دسترسی شهرک سعدی به خروجی جاده خرامه، مشکلات شهرکهای محل، ضرورت تقویت حضور نیروی انتظامی، عدم ورودی مناسب در شهرکهای زیباشهر و رکن آباد، عدم وجود پل هوایی ایمن جهت تردد مردم، عدم وجود یک درمانگاه شبانه روزی در شهرک رکن آباد، بخشی از مشکلات مطرح شده توسط یاوران شورا و مردم حاضر در این جلسه بود که به صورت موردی تمامی موارد مطرح شده بررسی و برای رفع مشکلات توسط دستگاههای متولی، مهلت زمانی تعیین شد.