فردیناند: انتقال رونالدو به النصر غم‌انگیز نیست

او باید در یک لیگ کاملا رقابتی بجنگد

فردیناند: انتقال رونالدو به النصر غم‌انگیز نیست
انتقال رونالدو به عربستان باید جشن گرفته شود

ریو فردیناند معتقد است که هیچ چیز "غم انگیزی" در مورد انتقال کریستیانو رونالدو به النصر وجود ندارد و اصرار دارد که هم تیمی سابق او "بالاخره خوشحال شده است".

رونالدو، برنده 5 توپ طلا، روز جمعه به تیم النصر عربستان سعودی پیوست. این مهاجم 37 ساله و یکی از بزرگان فوتبال جهان، پس از جدایی از یونایتد در ماه نوامبر، قراردادی دو و نیم ساله را با النصر امضا کرد.

فردیناند که بین سال‌های 2003 تا 2009 با رونالدو در اولدترافورد بازی کرد، نحوه جدایی‌اش از شیاطین سرخ را ناخوشایند خواند اما معتقد است که انتقال او به عربستان باید جشن گرفته شود.

او به بی تی اسپورت گفت: «بدیهی است که من با کریستیانو صحبت می‌کنم و چیزهایی وجود دارد که باید سکوت کنید و نمی‌توانید قبل از انتشار اخبار در مورد آن صحبت کنید. من به نوعی آگاه بودم که پشت صحنه چه خبر است و من فقط برای او خوشحالم که بالاخره خوشحال است. برای هر فوتبالیستی در هر سطحی، شادی و محیطی که در آن بازی می‌کند یکی از مهمترین چیزهاست. او برای مدتی خوشحال نبوده، بنابراین خوشحالم که او در آستانه یافتن آن شادی است، البته در کشوری که افراد زیادی انتظار رفتن او را نداشتند. به نظر من ماجراجویی و چشم‌اندازی روشن وجود دارد و او باید در یک لیگ کاملا رقابتی بجنگد.

ریو در ادامه اضافه کرد: «من رسانه‌ها را تماشا می‌کردم و مردم می‌گفتند غم‌انگیز است، راهی غم‌انگیز برای بیرون رفتن او از جهان فوتبال!

فقط دو چیز ناراحت کننده برای من وجود دارد:

اول اینکه نحوه پایان او در منچستریونایتد، من از این بابت ناراحتم. چند سال دیگر، او به گذشته نگاه می‌کند و فکر می‌کند که می‌توانست متفاوت از خودش و باشگاه رفتار کند. این یک غم بزرگ است زیرا شما می‌خواهید به بهترین شکل ممکن پایان برای شما رقم بخورد و چیزها به طور مثبت به خاطر سپرده شوند، اما در چشم برخی افراد دیده نمی‌شود.

و دوم اینکه نحوه پایان جام جهانی برای او، رنگی از غم و اندوه بزرگ بود. از نظر حضور او روی نیمکت و نداشتن تاثیر زیاد در آخرین جام‌جهانی، این یک تراژدی دردناک بود. اما فصل بعدی که به عربستان سعودی می‌رود، چگونه به آن به عنوان یک غم نگاه می‌کنید؟ راهی غم انگیز برای پایان دادن به حرفه‌اش؟ من نمی‌فهمم مردم چگونه این را می‌گویند.»