فرار از شکست شاگردان کلانتری در لحظات پایانی

فرار از شکست شاگردان کلانتری در لحظات پایانی

علي جمشيدپور - خبرجنوب / هفته بيستم رقابت هاي ليگ برتر با چند ديدار آغاز شد كه در شيراز و در ورزشگاه حافظيه فجر شهيد سپاسي ميزبان پيكان تهران بود كه اين ديدار با نتيجه يك بر يك به پايان رسيد.

در نيمه اول اين ديدار زردپوشان شيرازي با برتري نسبت به پيكاني ها با نتيجه صفر بر صفر به رختكن رفت.

در دقيقه ٦ در يك صحنه مشكوك خطايي بر روي دانيال كردستاني شد كه به زعم داور تمارض تشخيص داده شد و كردستاني يك كارت زرد از داور دريافت كرد.

دقيقه ١٨ با خطا بر روي احمد زنده روح فجر صاحب يك ضربه آزاد شد كه با سانتر زيباي زنده روح، محمدكاظمي ضربه سر خطرناكي زد كه با واكنش زيباي فرهاد كرمانشاهي دروازه بان پيكان توپ وارد دروازه نشد.

دقيقه ٣٨ دانيال كردستاني با يك پاس حسين مهربان را در موقعيت تك به تك قرار داد كه به اذعان كمك داور آفسايد بود.

دقيقه ٤٠ يوسف وكيا با يك شوت پشت ١٨ و با تأثيري كه علي فاتح در ادامه بر روي توپ گذاشت، توپ با فاصله كمي از كنار دروازه به بيرون رفت.

دقيقه ٤٥ باز هم دانيال كردستاني كه امروز خوب ظاهر شده بود با يك شوت محكم اما بي دقت دروازه پيكاني ها را تهديد كرد.

نيمه دوم بازي با برابري دو تيم آغاز شد اما همچنان فجر سپاسي سعي بر استفاده از امتياز ميزباني داشت.

دقيقه ٦٩ دانيال كردستاني باز هم با يك حركت تكنيكي به محوطه جريمه پيكان نفوذ كرد و خود را در موقعيت تك به تك قرار داد كه توپ را با بي دقتي به بيرون زد.

دقيقه ٧٦ محمد كاظمي با يك خطا كارت زرد دريافت كرد.

دقيقه ٨١ در يك صحنه مشكوك به خطا بر روي بابايي، داور اعتقادي به خطا نداشت و ادامه بازي را دنبال كرد و همين توپ با يك خطاي تاكتيكي شهرام گودرزي همراه شد تا يك كارت زرد از داور دريافت كند.

دقيقه ٨٢ پيمان رنجبري با يك ضربه بغل پا توپ را به تور دروازه فجر چسباند تا پيكاني ها برخلاف جهت بازي يك بر صفر پيش بيفتند.

دقيقه ٩٢ ابوالفضل بابايي با يك پاس برگردان در منطقه جريمه، ميلاد كمنداني را در يك موقعيت خوب قرار داد تا كمنداني با يك شوت روي پا قدر اين موقعيت را بداند و بازي را به تساوي بكشاند.

سرانجام اين ديدار با نتيجه مساوي يك بر يك به پايان رسيد تا پيكاني ها با كسب يك امتياز از شيراز به تهران برگردند.

در حاشيه اين ديدار مي توان به اتفاقات داوري اشاره كرد كه وقتي زمان تلف شده نيمه دوم توسط داور چهارم اعلام شد زمان ٤ دقيقه بايد احتساب مي شد كه داور زمين بدون توجه به اعتراضات تيم فجر با ٣ دقيقه وقت اضافه سوت پايان را زد و حتي به صحبت هاي داور چهارم مبني بر اينكه هنوز يك دقيقه باقي مانده هم توجه نمي كرد.