بازی یکطرفه فجر در حافظیه!

بازی یکطرفه فجر در حافظیه!

علی جمشیدپور- خبرنیوز / در هفته هشتم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور تیم بحران زده امید وحدت مشهد مهمان فجر شهید سپاسی شیراز بود. این دیدار که در ورزشگاه حافظیه برگزار شد با نتیجه یازده بر صفر به سود زردپوشان شیرازی به پایان رسید.

در ابتدای نیمه اول بازیکنان امید وحدت اندکی در مالکیت توپ موفق عمل کردند اما خیلی زود فجری ها سوار بر بازی شده و در بیشترین دقایق این دیدار بازی در اختیار زردپوشان شیرازی بود.

در دقیقه 9 رضا آقابابایی با ضربه سر اولین گل این دیدار را برای فجری ها به ثمر رساند تا جشنواره گلزنی شیرازی‌ها از این جا آغاز شود.

درست یک دقیقه پس از گل اول و در دقیقه 10، بازیکنان فجر با یک کار تیمی و رساندن توپ به علی آل کثیر با ضربه بغل پای این بازیکن گل دوم زردپوشان شیرازی به ثمر رسید.

در دقیقه 31 آقابابایی با یک ضربه تکنیکی، توپ را به تور دروازه مشهدی ها چسباند تا گل دوم خود و گل سوم تیم فجر را به ثبت برساند.

در دقیقه 35 آل کثیر باز هم با ضربه بغل پا گلزنی کرد و چهارمین گل بازی را به ثمر رساند.

در دقیقه 40 حسین مهربان با پاس سعید زارع موفق شد گل پنجم زردپوشان شیرازی را وارد دروازه مشهدی ها کند.

نیمه اول این دیدار کاملا یک طرفه با نتیجه پنج بر صفر به سود فجر شهید سپاسی به پایان رسید تا دو تیم به رختکن بروند.

در آغاز نیمه دوم سنگینی در ساق پاهای مشهدی ها مشهود بود و گواه بر بی انگیزگی این بازیکنان در مستطیل سبز داشت.

دقیقه 55 رضا آقابابایی که در این دیدار عملکرد خوبی از خود نشان داده بود موفق شد هت تریک کند و گل ششم شیرازی ها را به ثمر برساند.

در دقیقه 65 حسین مهربان موفق شد گل هفتم این دیدار و تیم فجر را به ثمر رساند.

در دقیقه 70 رضا خانی که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده بود گل هشتم تیم فجر را وارد دروازه مشهدی ها کرد.

در دقیقه 79 علی آل کثیر که با بازی درخشان خود بهترین بازیکن زمین لقب گرفت، نهمین گل این دیدار و زردپوشان شیرازی را به ثمر رساند.

در دقیقه 82 دیگر بازیکن تعویضی فجر یعنی ابوالفضل بابایی تعداد گل های تیم شیرازی را دو رقمی کرد و گل دهم این دیدار را وارد دروازه امید وحدت کرد.

در وقت های تلف شده نیمه دوم علی آل کثیر روز خوب خود را با ضربه سر زیبایش تکمیل کرد و گل یازدهم و آخرین گل این دیدار را به تور دروازه مشهدی ها چسباند تا در نهایت فجر در یک بازی یک طرفه موفق شود با نتیجه یازده بر صفر امید وحدت مشهد را از پیش روی بردارد و در رده دوم جدول رده بندی لیگ دسته یک باشگاه های کشور قرار گیرد.

مهدی رجب زاده سرمربی تیم فجر در کنفرانس خبری بعد از این دیدار عنوان کرد: پیش از این بازی می دانستیم که برنده این نبرد خواهیم بود و این دیدار را به دید یک بازی تدارکاتی خوب در نظر گرفته بودیم و سعی بر پیاده کردن تاکتیک های مورد نظرمان داشتیم.

بازیکن سابق فجر سپاسی با بیان این مطلب که تا به این جای کار به قول هایمان در رابطه با نتیجه گیری تیم فجر عمل کرده ایم گفت: همیشه سعی کرده ایم که با برنامه ریزی مسیر پیشرفت را هموار کنیم. از ابتدای فصل گفتیم که نگاهمان به لیگ برتر است و تمام و کمال در رسیدن به این مقصود تلاش خواهیم کرد. مسئولین نیز تا به این جا در حمایت از تیم فجر کوتاهی نکردند و امیدواریم که با حمایت های متولیان ورزش استان بتوانیم در پایان فصل جشن صعود را برای شیرازی ها برپا کنیم.

رجب زاده در پایان با ابراز تأسف در رابطه با رها کردن تیم امید وحدت مشهد به حال خود، ابراز کرد: متأسف شدم وقتی جوانان تیم امید وحدت را دیدم که اینچنین در اندوه شکست هستند و مسئولان مشهدی این تیم را به حال خود رها کرده اند. پس از بازی به رختکن این تیم رفتم و از آن ها دلجویی کردم اما در واقع فوتبال بی رحم است و ما با تمام توان در این دیدار ظاهر شدیم. انشاالله که متولیان ورزش مشهد نیز به خود بیایند و از تنها تیم فوتبال خود حمایت کنند.