غیرمنتظره؛ داریوش یزدانی به بارسا پیوست

غیرمنتظره؛ داریوش یزدانی به بارسا  پیوست

در حالی که پیش از این شنیده می شد داریوش یزدانی، مربی شیرازی با یک تیم تهرانی و یک تیم صنعتی مذاکراتی را برای مربیگری داشته است، او از حضورش در بارسلونا خبر داد.

در متن این خبر آمده است: «داریوش یزدانی جدیدترین فردی است که به بارسا اضافه شده است. او در آکادمی این باشگاه به عنوان هماهنگ کننده و مربی  پسران و دختران نوجوان فعالیت خواهد کرد.»

در بخش دیگری از معرفی نامه بازیکن سابق تیم ملی ایران که باشگاه بارسلونا منتشر کرده به سوابق کاری داریوش یزدانی اشاره شده: «داریوش به عنوان بازیکن حرفه‌ای در سطح اول فوتبال ایران و اروپا بازی کرده است. او با بایرلورکوزن در لیگ قهرمانان به میدان رفته و به عنوان بازیکن لباس تیم ملی ایران را در میادین مختلف پوشیده است. او پس از دوران فوتبالش به عنوان مربی در سطح حرفه‌ای در ایران و بلژیک کار کرده و پس از آن به آمریکا مهاجرت کرده و در آنجا کار مربیرگری اش را دنبال می‌کند. پس از آن او در کشور آمریکا فعالیت‌های خودش را در زمینه مربیگری و مدیریت فنی تیم‌های پایه پی گرفت و همه در مورد او می‌گویند، یزدانی به جزئیات اهمیت زیادی می‌دهد و در حرفه مربیگری سختکوش و سختگیر است.»

در پایان هم باشگاه بارسلونا با خوشامدگویی به او عنوان می‌کند که به طور حتم حضور داریوش یزدانی می‌تواند در روند آکادمی بارسلونا تغییرات مثبتی به وجود آورد.