غایبان آرژانتین در نیمه نهایی: دو قطعی، دو احتمالی

غایبان آرژانتین در نیمه نهایی: دو قطعی، دو احتمالی

تیم ملی آرژانتین تنها دو پیروزی تا رسیدن به رویای قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر فاصله دارد. این تیم در نیمه نهایی با کرواسی دیدار خواهد کرد و برای شکست دادن حریف و رسیدن به فینال، با دغدغه‌هایی نیز مواجه است که یکی از آنها، احتمال غیبت دی‌ماریاست.

ستاره آرژانتینی یوونتوس در بازی با لهستان از ناحیه ران پای چپ دچار آسیب دیدگی شده و دیدار مرحله یک هشتم نهایی تیم ملی کشورش مقابل استرالیا را از دست داد. دی‌ماریا در بازی مرحله یک چهارم نهایی مقابل هلند تنها ده دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و حالا تلاش می کند تا به بازی با کرواسی در نیمه نهایی برسد.

او که روز گذشته به صورت انفرادی تمرین کرده بود، در تمرین امروز آرژانتینی ها همراه با سایر بازیکنان تمرین کرد و در کارهای تاکتیکی نیز حضور داشت. با وجود این شرایط هنوز مشخص نیست که هافبک 34 ساله البی‌سلسته بتواند روز سه‌شنبه به طور کامل بازی کند یا خیر.

در صورتی که دی‌ماریا نتواند آرژانتین را از ابتدا همراهی کند، اسکالونی دو گزینه پیش رو خواهد داشت؛ حفظ ترکیب با سیستم سه دفاعی یا بازی با چهار مدافع. مارکوس آکونا و گونزالو مونتیل به دلیل محرومیت دیگر غایبان تیم اسکالونی مقابل کرواسی خواهند بود. رودریگو دی پل هم بازیکن دیگری است که اخبار اخیر حاکی از آن است که مصدومیت عضلانی او رو به بهبود است.