عکس | خوش‌شانسی اگر عکس بود، همین تصاویر بی‌نظیر بود

عکس | خوش‌شانسی اگر عکس بود، همین تصاویر بی‌نظیر بود

در این مقاله قرار است همراه هم تصاویری ببینیم از آدم‌هایی که خطر حسابی از بیخ گوششان رد شده است. آدم‌هایی که شاید اگر اندکی بدشانس‌تر بودند حالا اساسا در بین ما نبودند که بخواهند تصاویرِ این اتفاق را در شبکه‌های اجتماعی پست کنند.

یادآوری برای استفاده از تجهیزات ایمنی

---------------------------------------------------------------

وقتی دمِ مجسمه، نجات‌بخش می‌شود

این حادثه در یکی از شهرهای هلند اتفاق افتاده است. قطار موفق نشده به موقع توقف کند و به خاطر سرعت زیاد حتی از موانعی که برای مواقع اضطراری کار گذاشته شده بود هم عبور کرده است. در نهایت اما دمِ این مجسمه نهنگ توانسته این قطار را متوقف کند.

--------------------------------------------------------------

سکه‌هایی که جان پدرِ پدربزرگم را نجات داد

"این سکه‌ها ظاهرا همیشه همراه پدرِ پدربزرگم بوده و پس از مرگش هم به نسل‌های بعدی رسیده است. پدر پدربزرگم در جنگ جهانی اول سرباز بوده و مورد اصابت گلوله نیروهای دشمن واقع شده است و این چند سکه جانش را نجات داده است."

---------------------------------------------------------------

گاهی خاکی بودن ماشین، مزایای خاص خودش را دارد

البته با توجه به فجایع دیگرِ حاضر در این مقاله، این یکی احتمالا چندان هم بزرگ نیست اما جالب است. این تصویر را یک پدر در حسابش پست کرده و در توضیح آن نوشته:

"دیشب پسرم ماشین را بیرون برده بود و شخصی از پشت به او کوبید. ظاهرا آن فرد رفتاری حسابی دیوانه‌وار داشته و پس از فحاشی و داد و بیداد، بدون تحویل مدارکش از مهلکه فرار کرده است و پسرم هم به خاطر اضطراب فراموش کرده بود پلاکش را یادداشت کند. امروز وقتی خواستم در نور روز نگاهی به ماشین بیندازم با این صحنه روبرو شدم. به خاطر کثیفی ماشین، پلاک ماشین خاطی روی ماشین ما ثبت شده است."

----------------------------------------------------------------------

با تشکر از آتش‌نشان‌های همیشه فداکار

فردی که این عکس را پست کرده ضمن تشکر فراوان از فداکاری آتش‌نشان‌ها توضیح داده که آتش‌سوزی گسترده کالیفرنیا دقیقا تا مرز حیاط پشتی خانه‌اش پیش آمده و خوشبختانه مهار شده است.

-------------------------------------------------------------------

چرا باید از کلاه ایمنیِ کامل استفاده کنید؟

"این کلاه بر سر دوستِ موتور سوار من بوده و او دیروز به شدت تصادف می‌کند. ظاهرا یک خودرو چراغ قرمز را رد کرده و به موتور او کوبیده است. اگر دوستم به خاطر گرمای هوا یا هر دلیل دیگری از کلاه ایمنی نصفه ( Skull Cap کلاه‌های ایمنی مرسوم برای موتور سواران که فقط از سر محافظت می‌کند و بخشی برای حفاظت از صورت و چانه ندارد) استفاده می‌کرد حالا احتمالا استخوان پایینی فکش را از دست داده بود."

---------------------------------------------------------------

به حس ششمتان بها دهید

"دیشب نزدیکی ساعت 2 نیمه شب به فکرم افتاد که تا پمپ بنزین نزدیک خانه بروم و خرید کنم. معمولا در آن ساعت بیرون نمی‌روم و چیزِ ضروری هم نمی‌خواستم اما دیشب به دلم افتاد که بروم. وقتی برگشتم با این صحنه روبرو شدم."

------------------------------------------------------------------

وقتی یک ثانیه و یک متر مهم می‌شود

----------------------------------------------------

بدشانسی و خوش‌شانسی

--------------------------------------------------------------

برخورد نزدیک از نوع رعد و برق

--------------------------------------------------------------

ماهی خوش‌شانس

ظاهرا گربه خانواده در حین شیطنت‌هایش تنگ ماهی را از روی میز به پایین انداخته و ماهی به قدری خوش شانس بوده که تنگ دقیقا به شکلی روی زمین افتاده که مانع خالی شدن آبش شده است. البته حالا برداشتن تنگ ماهی از روی زمین هم نیاز به فکر دارد.