سرمربی سابق فجر سپاسی این روزها چه می کند؟

در گفت و گوی کوتاه تلفنی علی اصغر کلانتری در مورد شرایط این روزهایش صحبت کرد

سرمربی سابق فجر سپاسی این روزها چه می کند؟
کلانتری سرمربی سابق فجر سپاسی

علی جمشیدپور – خبرجنوب / علی اصغر کلانتری گفت: پس از جدایی از باشگاه فجر سپاسی به عنوان یک هوادار بازی های این تیم را دنبال می کنم و آرزوی موفقیت برای تنها تیم شیرازی حاضر در لیگ برتر دارم.

سرمربی سابق فجرسپاسی در پاسخ به این سوال که « در حال حاضر چه می کنید و آیا پیشنهادی برای مربیگری به شما شده است یا خیر؟» اینگونه پاسخ داد: فعلاً در حال استراحت هستم. ترجیح می دهم فعلاً به مربیگری فکر نکنم تا ببینیم چه اتفاقی در آینده پیش می آید.

وی در رابطه با اولین بازی که تیم فجر بدون حضور وی در مقابل تیم ته جدولی شهر خودرو انجام داد بیان داشت: باید امیدوار باشیم که تحولی اتفاق بیفتد و با حمایت از تیم فجر شهید سپاسی، منتظر موفقیت های این تیم شیرازی هستیم.

باشگاه فجر شهید سپاسی هفته گذشته پس از اینکه کلانتری در کسب نتایج در لیگ برتر ایران موفق نبود با این سرمربی قطع همکاری کرد، تا مهرزاد معدنچی دستیار وی به جای او بر روی نیمکت بنشیند، اما در دیدار با شهرخودرو هم نتوانست بهتر از گذشته عمل کند و این بازی را در شیراز با نتیجه یک بر صفر به تیم در حال سقوط مشهدی واگذار کرد تا شرایط روز به روز برای این تیم بغرنج تر شود.