علامت سؤال بزرگ پرسپولیس در نقل و انتقالات

علامت سؤال بزرگ پرسپولیس در نقل و انتقالات
حامد پاکدل

این روزها گمانه‌زنی درباره نقل و انتقالات پرسپولیس به اوج خود رسیده است.

فهرست بزرگسالان پرسپولیس با جدایی یورگن لوکادیا و تمدید قرارداد با عیسی آل‌کثیر، حالا 19نفره شده، اما ممکن است در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل، این تعداد کاهش یابد.

درحالی‌که شایعات زیادی پیرامون مهدی عبدی و سیامک نعمتی در فضای مجازی منتشر می‌شود، از شواهد و قرائن مشخص است که امکان دارد اولین خروجی پرسپولیس، دیگر مهاجم این تیم، حامد پاکدل باشد.

مدیر برنامه او این روزها مذاکرات با سه تیم میانه جدولی را آغاز کرده که نیاز به مهاجم دارند و این بازیکن را به آن‌ها پیشنهاد داده. البته این موضوع در حد صحبت‌های اولیه بوده و به مراحل نهایی نرسیده است.

قرار است بعد از بازی جام حذفی مذاکرات بیشتری با مدیران باشگاه‌ها انجام شود و البته هم‌زمان مذاکرات برای جدایی بی‌دردسر پاکدل هم با باشگاه پرسپولیس انجام خواهد شد.

البته یحیی گل‌محمدی هنوز فهرست موردنظر خود را به باشگاه نداده و در خصوص عدم نیاز به بازیکنان هم هیچ صحبتی را مطرح نکرده و تمام این موارد، مربوط به مذاکراتی است که بین نماینده مهاجم پرسپولیس با مدیران و سرمربیان باشگاه‌های دیگر است که صورت می‌گیرد.

این در حالی است که خود حامد پاکدل باوجود فرصت اندک برای نمایش توانایی، تمایل چندانی به جدایی ندارد و با توجه به علایق شخصی، ترجیح می‌دهد تا پایان فصل در پرسپولیس بماند؛ اما باید دید در نهایت معادلات نقل و انتقالاتی سرخپوشان به چه سرانجامی خواهد رسید.