عرضه نوشت افزارهای ایرانی در فروشگاه‌های مدارس فارس

عرضه نوشت افزارهای ایرانی در فروشگاه‌های مدارس فارس
تولید نوشت افزار ایرانی در استان فارس قابل تحسین بوده

استاندار فارس گفت: به منظور حمایت از تولیدات داخلی، نوشت افزار‌های ایرانی اسلامی در فروشگاه‌های مدارس استان فارس عرضه می شود.

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان فارس اظهار کرد: کتابی با موضوع آسیب‌های اجتماعی در فارس تدوین و پس از بررسی و اجرای پایلوت در استان، در دیگر استان‌ها تسری داده شود.

او ضمن اشاره به اهمیت حمایت از کالای ایرانی گفت: تولید نوشت افزار ایرانی که در استان فارس به صورت ویژه پیگیری شده است قابل تحسین بوده و می‌توان محصولات را در همه فروشگاه‌های مدارس عرضه کرد.

ایمانیه تاکید کرد: کتاب والدین یار که توسط آموزش و پرورش استان تهیه شده است توسط همه اولیای دانش آموزان تهیه و مورد استفاده قرار گیرد.

محمدخلیل عسکری مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه گفت: همکاری حمل و نقل شهرداری درخصوص ایجاد مشوق برای ناوگان سرویس مدارس می‌تواند ایجاد انگیزه‌ای برای خدمات دهی بهتر باشد.

او با اشاره به همکاری‌های سازمان‌ها افزود: طرح مشترکی بین معاون فرهنگی شهرداری، صدا و سیما و آموزش و پرورش صورت گیرد تا در ساعات حضور دانش آموزان در سرویس مدارس از ظرفیت رادیو استان متناسب با سند تحول بنیادین تولید محتوا صورت گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به مدارس شبانه روزی گفت: ۱۳۳ مدرسه شبانه روزی در کل استان وجود دارد که مشکلاتی از جمله تهیه سرانه غذایی که نیاز به هماهنگی بین سازمان صمت و اداره کل غله وجود دارد.

عسکری افزود: فرصت همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای به همراه اداره کل ارشاد اسلامی نسبت به غنی سازی اوقات فراغت و برگزاری آموزش‌های مهارتی در مدارس شبانه روزی ایجاد شود.

او گفت: کتاب والدیار ویژه والدین دانش آموزان پایه اول ابتدایی در آموزش و پرورش استان نیز تالیف شده است.