سارقان بانک ملی دستگیر شدند

سارقان  بانک ملی  دستگیر شدند

دادستان تهران اعلام کرد: ۱۳ نفر از سارقان بانک ملی که ۱۰ نفر از آنها در داخل و ۳ نفر خارج از کشور بودند، دستگیر شدند.

علی صالحی افزود: مقادیر زیادی از اموال مسروقه در فرودگاه امام خمینی (ره) در ماشینی که توسط متهمان تهیه شده بود و مقادیری در تهران کشف شد.

وی با بیان اینکه بررسی‌های لازم در خصوص این پرونده در حال انجام است، گفت: در حال حاضر متهمان تحت تحقیقات قضایی و در اختیار ضابطان قرار دارند.

برخی از سارقان صندوق امانات بانک ملی، به ترکیه فرار کرده بودند / اکثراموال ربوده شده بازگردانده شده

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که برخی از سارقان صندوق امانات بانک ملی پس از سرقت به کشور «ترکیه» متواری شده بودند که با تلاشهای نیروی انتظامی در این کشور بازداشت و به ایران بازگردانده شدند.

اکثر اموال ربوده شده از صندوقهای امانات نیز بازگردانده شده است.

به گفته مونسان؛ عضو هیات رئیسه بانک ملی، این سارقان، از هزار صندوق امانات که در شعبه دانشگاه وجود داشت، محتویات حدود 162 صندوق را سرقت کرده، از 250 صندوق امانات که در اختیار مشتریان بوده، 162 صندوق را با دیلم شکسته و هر صندوقی که پر بوده را خالی کرده بودند.

دادستان تهران هم دراین باره گفت: ۱۳ نفر از سارقان بانک ملی که ۱۰ نفر از آن‌ها در داخل و ۳ نفر خارج از کشور بودند، دستگیر شدند. و مقادیر زیادی از اموال مسروقه در فرودگاه امام خمینی (ره) در ماشینی که توسط متهمان تهیه شده بود و مقادیری در تهران کشف شد.

علی صالحی با بیان اینکه ۱۰ نفر از متهمان در تهران و شمال کشور دستگیر شدند، عنوان کرد: ۳ نفر از سارقان متواری در کشور همسایه دستگیر شدند.

دادستان تهران صالحی با بیان اینکه بررسی‌های لازم در خصوص این پرونده در حال انجام است، گفت: در حال حاضر متهمان تحت تحقیقات قضایی و در اختیار ضابطان قرار دارند.

اولین تصاویر منتشر شده از سارقان صندوق امانات بانک ملی