عامل شهادت مامور پلیس در هرمزگان دستگیر شد

عامل شهادت مامور پلیس در هرمزگان دستگیر شد

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: عامل شهادت یکی از ماموران پلیس استان در شهرستان حاجی‌آباد دستگیر شد.

سرهنگ موسی عرب روز پنجشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: ستوان سوم شهید سیروس میرحسنی چهاردهم مردادماه امسال به هنگام انجام ماموریت در درگیری با قاچاقچیان و در اجرای ایست و بازرسی موقت جهت کنترل و توقیف خودروهای حامل قاچاق، توسط یکی از عوامل قاچاق مورد سوء قصد با خودرو قرار گرفت.

وی افزود: این سوء قصد منجر به مجروحیت شدید این مامور پلیس شد و در نهایت روز گذشته با وجود تلاش پزشکان، جان خود را از دست داد و به درجه رفیع شهادت نایل شد.

سرهنگ عرب تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی هرمزگان، اوایل بامداد امروز قاتل این شهید والامقام با همکاری همه جانبه پلیس آگاهی شهرستان داراب استان فارس شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر ستوان سوم شهید سیروس میرحسنی امروز پنجشنبه بیستم مردادماه از بندرعباس بر دستان همرزمان وی و مردم شهیدپرور استان هرمزگان برگزار و پیکر مطهر این شهید والامقام در زادگاه خود در بخش احمدی شهرستان حاجی‌آباد به خاک سپرده می‌شود.

شهرستان حاجی آباد در ۱۷۰ کیلومتری شمال غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.