طعنه راکیتیچ به لوکاکو: پول تعطیلاتت را می‌دهیم

طعنه راکیتیچ به لوکاکو: پول تعطیلاتت را می‌دهیم

ایوان راکیتیچ، ستاره سابق تیم ملی کرواسی، از روملو لوکاکو برای نمایش ضعیفش مقابل این تیم تشکر کرد.

 تیم ملی کرواسی شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی بلژیک رفت و به تساوی 0-0 برابر این تیم رضایت داد. 
آنها با تساوی در این بازی موفق شدند مجوز صعود به مرحله بعدی جام جهانی 2022 را به دست آورند و بلژیک که به کسب سه امتیاز در این بازی نیاز داشت در مرحله گروهی و در کمال ناباوری حذف شد. 
این اتفاق در حالی رخ داد که لوکاکو فرصت بسیاری برای پیروزی در این بازی داشت اما بازیکنان این تیم و خصوصا لوکاکو نتوانستند از شانسی که داشتند استفاده کنند و سه امتیاز این بازی و در نهایت مجوز صعود به مرحله یک هشتم را به دست آورند. 

لوکاکو که به عنوان بازیکن تعویضی و برای باز کردن گره بازی از سوی روبرتو مارتینز وارد زمین شده بود با انتقادهای بسیاری به خاطر موقعیت‌های بسیار خوبی که به دست آورده بود روبرو شد. 
راکیتیچ نیز که از صعود تیم ملی کشورش و هم بازی‌های سابقش به مرحله یک هشتم جام جهانی بسیار خوشحال بود با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرامش از این بازیکن تقدیر کرد. 
او با طعنه به این بازیکن و در حالی که بسیار خوشحال به نظر می‎‌رسید در این ویدیو گفت:« بزن بریم لوکاکو! ما باید پول یک ماه تعطیلات او را بین خودمان تقسیم و به او پرداخت کنیم!»