طرح نذر آب در استان بوشهر افتتاح شد

طرح نذر آب در استان بوشهر افتتاح شد
لوله‌کشی آب آشامیدنی تا درب منازل انجام شده است

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح نذر آب در استان گفت: آبرسانی به پنج روستا افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

احسان ایزدپناه عصر سه‌شنبه در آئین افتتاح نذر آب در روستای گود اخند شهرستان عسلویه اظهار داشت: طرح نذر آب نقش مهمی را در رفع محرومیت روستاها از برخورداری از آب شرب سالم دارد.

وی با اشاره به افتتاح طرح ملی نذر آب در روستای گود اخند بیان کرد: این طرح با همراهی فرماندار عسلویه، شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و خیرین اجرا شده است

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر افزود: با اجرا و افتتاح این طرح مردم این روستا پس از سال‌ها به آب شرب لوله‌کشی دسترسی یافتند و به لطف پروردگار، مشکل بی آبی روستا برطرف شد.

وی اضافه کرد: در این روستا نزدیک به هزار متر لوله‌کشی به همراه پمپاژ و منبع ذخیره آب تعبیه شده است و تعداد ۱۴ دستگاه آب تصفیه نیز به خانوار این روستا اهدا شد.

ایزدپناه با بیان اینکه لوله‌کشی آب آشامیدنی تا درب منازل انجام شده است، تصریح کرد: در این راستا دستگاه‌های تصفیه آب در منازل روستاییان نصب شده است.

وی با اشاره به اجرا پویش ملی نذر آب از سال ۱۳۹۷ برای ارتقای سطح سلامت آب شرب و رفع مشکلات خانوارهای روستایی محروم بیان کرد: طرح ملی نذر آب هر ساله در تمام نقاط کشور و مناطق کم برخوردار توسط هلال احمر اجرا می‌شود که در سال جاری شهرستان‌های عسلویه و دشتی از این طرح بهره‌مند شدند.