طارمی تیتر یک شد؛ گربه سیاه اسپورتینگ!

دیدار فینال رقابت‌های لیگ کاپ موسوم به آلیانز کاپ

طارمی تیتر یک شد؛  گربه سیاه اسپورتینگ!
موفقیت طارمی در تقابل‌هایش با اسپورتینگ

اسپورتینگ و پورتو امشب در دیداری فوق‌العاده حساس و مهم در استادیوم دکتر ماگالهیز پسوآ دیدار فینال رقابت‌های لیگ کاپ موسوم به آلیانز کاپ را برگزار می‌کنند.

پس از اتمام دور گروهی، دو تیم بازی‌های خود در مراحل یک چهارم و نیمه نهایی را برگزار کردند و به دیدار پایانی راه یافتند و قرار است امشب برنده نخستین جام این فصل از رقابت‌های فوتبال در پرتغال مشخص شود.

روزنامه اوجوگو در گزارشی به بررسی ترکیب پورتو پرداخته و نوشته است که سرجیو کونسیسائو تمامی بازیکنان خود را از جمله مهدی طارمی برای این بازی در اختیار دارد. سرمربی پورتو هرگز نتوانسته است در این پیکارها عنوان قهرمانی را از آن خود کند و امشب به دنبال فتح این جام است.

این روزنامه به موفقیت طارمی در تقابل‌هایش با اسپورتینگ پرداخته و نوشته است: طارمی و گالنو در اختیار کونسیسائو هستند. مهاجم ایرانی از رویارویی با شیرها هم خاطرات بسیار خوبی دارد. کافی است بدانید که او در 9 تقابلی که با اسپورتینگ داشته، هرگز شکست نخورده است: چهار برد و پنج تساوی.

اوجوگو در ادامه نوشت: از تقابل‌های طارمی و اسپورتینگ می‌توان به دو دیداری اشاره کرد که او در زمان حضور در ریو آوه، برابر این تیم انجام داد. اتفاقاً اولین دیدار او برابر اسپورتینگ به عنوان کارت دعوت بود: او در آلوالاده (استادیوم خانگی اسپورتینگ) سه پنالتی گرفت و در پیروزی سه بر دو تیمش نقش اصلی را ایفا کرد. مهدی برای پورتو نیز 2 بار به اسپورتینگ گل زده و سه پاس گل نیز داده است.

روزنامه رکورد نیز تیتر و عکس صفحه اول خود را به مهدی طارمی و تقابل او با اسپورتینگ اختصاص داد و به حواشی پیش‌آمده میان بازیکن ایرانی و تیم پایتخت‌نشین در فصل قبل پرداخت و اینکه طارمی و اسپورتینگ یک بار دیگر به هم رسیدند.