ضبط۱۶ تن گردوی قاچاق در شیراز!

ضبط۱۶ تن گردوی قاچاق در شیراز!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: یک دستگاه تریلی حامل ۱۶ تن گردوی خارجی توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان شیراز توقیف شد.

غلامرضا سالاری بیان کرد: با توجه به اینکه محموله فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بود راننده تریلی بازداشت و پرونده‌ای جهت بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

سالاری از رسیدگی به پرونده در شعبه دهم این اداره کل خبر داد و گفت: در تحقیقات انجام شده توسط شعبه مذکور، مالک محموله شناسایی و مشخص شد که محموله مکشوفه قاچاق بوده و از بندر گناوه بارگیری و بسمت تهران در حال حمل بوده که به دام قانون گرفتار شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: نهایتا با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط محموله مکشوفه و جریمه ۱۳ میلیارد ریالی متهم پرونده صادر کرد.

راننده اتوبوس حامل بار قاچاق تعزیر شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از کشف ۱۸۰۰ ثوب پوشاک خارجی از یک اتوبوس مسافربری خبر داد.

وی گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری حامل بار قاچاق در شهرستان مرودشت توقیف شد.

سالاری عنوان کرد: راننده اتوبوس در مراحل اولیه رسیدگی اعتراف کرد که محموله مکشوفه را از جنوب کشور خریداری کرده و علی رغم اطلاع از قاچاق بودن آن‌ها، قصد انتقال به اصفهان را داشته که توسط مامورین بازداشت شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مرودشت رای به ضبط پوشاک مکشوفه و جریمه یک میلیارد ریالی راننده متخلف صادر کرد.