شیرازی‌ها برای موفقیت تیم ملی فوتبال ۱۱ گوسفند قربانی کردند

شیرازی‌ها برای موفقیت تیم ملی فوتبال ۱۱ گوسفند قربانی کردند

هواداران فوتبال در شیراز با برپایی آیینی ۱۱ گوسفند را برای موفقیت تیم ملی مقابل آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲  قطر قربانی کردند.

این مراسم عصر دوشنبه در مقابل حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین (آستانه) و با حضور جمعی از خانواده ها و علاقه مندان به فوتبال برگزار شد.

نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال در حاشیه این مراسم گفت: این مراسم به کمک خیرین و علاقه مندان به تیم ملی فوتبال در شیراز برگزار شد.

سید محمد هادی آیت الهی ادامه داد: مردم در این مکان مقدس جمع شدند تا ضمن خواندن دعا برای بازیکنان تیم ملی، حمایت خود را نیز اعلام نمایند.

وی افزود: در این مراسم ۱۱ گوسفند برای پیروزی تیم ملی ایران مقابل آمریکا قربانی کردند تا بازیکنان تیم ملی بدانند مردم پشتیبان آنها هستند.

آیت الهی اضافه کرد: پس از پایان مسابقه تیم ملی و به امید صعود به مرحله دوم، مردم در خیابان ها به صورت خود جوش جشن خواهند گرفت.

در این مراسم همچنین شرکت کنندگان با در دست داشتن پرچم کشورمان و خواندن سرود ایران و واسونک محلی شیرازی برای موفقیت تیم ملی دعا کردند.

دیدار تیم های ایران و آمریکا روز سه شنبه هشتم آذر ماه ساعت 22 و 30 دقیقه برگزار می شود و در همین زمان هم تیم های انگلیس و ولز به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف ۲ تیم صعود کننده از گروه B این بازیها مشخص شود.

ایران با یک تساوی هم برابر آمریکا می تواند به عنوان تیم دوم صعود کند هر چند صعود ۲ تیم در این گروه به روز آخر و اما اگر کشیده شد.

تیم های ایران، ولز، انگلیس و آمریکا در گروه B قرار دارند.

در بیست و دومین دوره مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ۳۲ تیم شرکت دارند و درهشت گروه با هم بازی می‌کنند و در پایان مرحله گروهی از هرگروه ۲ تیم به مرحله بعد که به صورت حذفی برگزار می شود، راه خواهند یافت.