شیراز در تدارک میزبانی رقابت‌های والیبال و بسکتبال دانش‌آموزان کشور

شیراز در تدارک میزبانی رقابت‌های والیبال و بسکتبال دانش‌آموزان کشور

مسئول روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور گفت: رقابت های والیبال و بسکتبال دانش آموزان دختر و پسر کشور بهمن‌ماه ۱۴۰۱ به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.

سعید علی آبادی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در شیراز گفت: سی و نهمین دوره مسابقات ورزشی پسران و سی و سومین دوره دختران به نام شهدای دانش آموز مدارس زینبیه و ثارالله میانه و در ۲ رشته والیبال و بسکتبال دختران و پسران در شیراز برگزار می شود.

وی ادامه داد: ورزش دانش آموزی بهترین مسیر برای طی کردن ورزش قهرمانی، کشف و پرورش استعدادهاست از این رو وزارت آموزش و پرورش روی مسابقات ورزشی دانش آموزان تاکید زیادی دارد و همه ساله در ۱۴ رشته ورزشی برگزار می شود.

وی تاکید کرد: اگر در رشته های والیبال و بسکتبال در سطح بین المللی حرفی برای گفتن داریم مرهون برنامه ریزی خوب آموزش و پرورش در این زمینه است.

علی آبادی با بیان اینکه مسابقات ورزش دانش آموزی با مسابقات ورزشی در سطح ملی تفاوت دارد، گفت: در مسابقات دانش آموزی ظرافت های خاص باید دیده شود.

همچنین در این جلسه رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس با اشاره به میزبانی شیراز در رشته های والیبال وبسکتبال اظهار کرد: آموزش و پرورش ازجمله دستگاه‌هایی است که یک فدراسیون ورزشی را در ساختار خودش ایجاد کرده که ارتباط خوبی هم با سایر فدراسیون های ورزشی دارد.

حمیدرضا شعبانی افزود: آینده کشور مربوط به دانش آموزان است از این رو ازهیچ تلاشی برای موفقیت آنها هم در عرصه ورزش و هم در عرصه فرهنگ دریغ نخواهیم کرد.

شعبانی افزود: مسابقات بسکتبال و والیبال در بخش دانش آموزان پسر از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه سال جاری و برای دانش آموزان دختر هم در همین ۲ رشته از ۲۳ بهمن لغایت ۲۹ همین ماه در سالن شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار می شود.