شکست خانگی فولاد برابر گل گهر

شکست خانگی فولاد برابر گل گهر
رقابتهای هفته یازدهم لیگ برتر

آخرین دیدار از روز نخست هفته یازدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت 19 امروز پنجشنبه بین تیم های فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان برگزار شد که این دیدار با برتری ٢ بر یک گل گهر به پایان رسید.

بازی در دقایق ابتدایی بدون خلق موقعیت خاصی دنبال می شد تا بالاخره در دقیقه 20 شوت پاتوسی با دفع فروزان همراه شد و روی ریباند، علی قربانی نتوانست ضربه اش را بزند و توپ او به آسمان زده شد. در دقیقه 34 فروزان روی ضربات قربانی و پاتوسی، دبل سیو تماشایی را انجام داد که البته پیش از آن، خطای هند بازیکنان فولاد انجام شده بود.

در دقایق پایانی نیمه نخست، فولاد صاحب 2 موقعیت شد. ابتدا ضربه سر کولیبالی را فروزان با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد و سپس گلر سیرجانی ها ضربه سر انصاری را به راحتی مهار کرد. در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم گل گهر روی نخستین فرصت جدی خود به گل رسید. پاس دیدنی کی روش استنلی از زمین خودی، رضا شکاری را در موقعیت تک به تک قرار داد و او توانست با ضربه ای چیپ، دروازه کنت را باز کند.

در ادامه فولاد برای رسیدن به گل تساوی سراپا حمله شد و همین حملات کار دست تیم نکونام داد و میهمان به گل دوم رسید. در اولین دقیقه از وقت های تلف شده، روی کار دو نفره تبریزی و سهرابیان، مهاجم بلند قامت گل گهر دروازه فولاد را برای بار دوم باز کرد.

در دقیقه 94 فولاد توانست یکی از گل های خورده را جبران کند. علیرضا کوشکی با حرکتی انفرادی و از پشت محوطه جریمه، ضربه فنی و زیبایی را روانه دروازه کرد که توپ او به گوشه دروازه رفت تا میزبان به گل نخست بازی دست یابد.

در ثانیه های پایانی نیز ضربه یونس شاکری در موقعیتی فوق العاده، از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت تا بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود گل گهر به پایان برسد و تیم امیر قلعه نویی به رتبه دوم صعود کند.

فولاد در شرایطی از گل گهر پذیرایی کرد که نتایج پرنوسانی در هفته های گذشته داشته و هر چند یک دیدار عقب افتاده برابر ملوان دارد اما در میانه های جدول نتوانسته بود انتظارات را براورده کند.

این شکست در حالی رقم خورد که جواد نکونام قرار است به کادر فنی تیم ملی اضافه شود.

نتایج سایر بازی‌ های روز اول هفته یازدهم لیگ برتر

پرسپولیس 1 - 0 مس کرمان

تراکتور 1 -1 ملوان

صنعت نفت آبادان 1 - 1 پیکان