شهرک صنعتی تولید پوشاک در خوزستان راه‌اندازی می‌شود

شهرک صنعتی تولید پوشاک در خوزستان راه‌اندازی می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان از پیگیری راه‌اندازی شهرک صنعتی تولید پوشاک در استان خبر داد.

آقارضا فتوحی در نشست با زنان کارآفرین خوزستان با اشاره به نگرانی کارآفرینان از بازار محصولات اظهار کرد: یکی از مصوبات این جلسه باید این باشد که تولیدات صنایع کوچک و محصولات تولیدی زنان خریداری شود. باید انواع محصولات مشاغل خانگی از جمله تولید خیار شور، سبزی خشک و ... توسط فروشگاه‌های بزرگ خریداری شود.

وی افزود: صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی و دیگر بخش‌های صنعتی و نیمه صنعتی نیز وام‌های ارزان قیمت به این افراد بدهند تا شرایط کار فراهم شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: باید مشخص شود که چه میزان از مبالغ در نظر گرفته شده برای کارآفرینان، برای زنان است. اولویت خرید، فروش، خدمات و استعلام‌ها در خوزستان با زنان است و اگر یک دستگاه اجرایی این موضوع را انجام نداد با آن دستگاه برخورد جدی خواهم داشت.

فتوحی با بیان اینکه بخش بازرگانی خوزستان باید بسیار قوی‌تر از این باشد، گفت: باید بخش بازرگانی، کار صادرات محصولات زنان کارآفرین ر در بخش بین‌المللی به ویژه با کشورهای حوزه خلیج فارس انجام دهد.

وی بیان کرد: در صورتی که اداره‌کل فنی و حرفه‌ای خوزستان نیاز به منابعی در زمینه تسهیلات داشته باشد نیز کمک خواهیم کرد. دستور راه‌اندازی شهرک صنعتی تولید پوشاک در خوزستان را خواهم داد و باید این کار عملی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: کارآفرینان نیز باید پیشنهادهای خود را ارائه دهند تا مصوب شود و در قالب نامه‌ای به وزیر کشور و خانم اختری مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور ارسال کنیم.