مراسم معارفه شهردار جدید شیراز برگزار شد

مراسم معارفه شهردار جدید شیراز  برگزار شد

«محمد حسن اسدی» به عنوان شهردار شیراز معارفه شد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید شیراز، گفت: شهرداری مجموعه‌ای مردمی است که می‌تواند در رضایتمندی حداکثر نقش را در شهر داشته باشد.

علیرضا پاک فطرت پیگیری تأمین آب پایدار برای شهر شیراز و فارس از خلیج فارس، اجرایی شدن انتقال لوله سوخت و انرژی و اجرایی شدن پروژه راه آهن شیراز به بوشهر در شش نقطه توسط شش پیمانکار را از اقداماتی عنوان کرد که نمایندگان شیراز به جد آن را دنبال کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امروز و هنوز سوخت مورد نیاز شیراز با تانکر از پالایشگاه‌های مختلف حمل می‌شود، این موضوع را بحران‌زا و خطرناک دانست و ابراز امیدواری کرد که با بهره‌برداری از خط لوله انتقال، مشکل حمل سوخت مرتفع شود.

او با بیان اینکه پروژه راه آهن شیراز به بوشهر در شش نقطه توسط شش پیمانکار در حال عملیات اجرایی است، گفت: این پروژه امروز مشکل مالی ندارد و امید است ظرف سه سال آینده به بهره برداری برسد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از استاندار و نمایندگان استان فارس که موجب شدند تا پروژه‌های بزرگ با همدلی در دستور کار قرار گیرد، قدردانی کرد.

پاک فطرت با بیان اینکه هنر شهردار و شهرداری ایجاد وحدت بین اعضای شورا و مدیران اجرایی است و محمدحسن اسدی دارای توان لازم برای این مهم است، بر لزوم حفظ و ارتقا روحیه مطالبه‌گری در شورا تاکید کرد.

شهردار اسبق شیراز در بخشی از سخنان خود، محور کمربندی این شهر را یکی از مشکلات موجود دانست و گفت: در کمربندی جنوبی سال‌ها لاک پشتی حرکت کرده‌ایم و شاهد تلفات زیادی بوده‌ایم که اکنون باید ساماندهی شود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این نکته که ارتفاعات را نباید رها کرد، خواستار ساماندهی و حفظ باغ‌های شیراز به ویژه گروه یک و همچنین توجه به مهندسی ارزش برای کاهش هزینه‌ها شد.