شما هم شریک باشید؛ برای فرزندان "ایران" نام انتخاب کنید

شما هم شریک باشید؛ برای فرزندان "ایران" نام انتخاب کنید

مدیرکل امور رسانه سازمان حفاظت محیط ‌زیست از برگزاری پویش مردمی نام‌گذاری سه فرزندِ ماده یوزپلنگ ایرانی که ۱۱ اردیبهشت در مرکز تکثیر یوز آسیایی به دنیا آمدند خبر داد.

محسن نقیلو ضمن تشریح برنامه‌های مستندسازی و اطلاع‌رسانی مرتبط با چگونگی فرآیند بارداری و تولد این توله یوزها گفت: در این پویش مردمی که توسط سازمان حفاظت محیط‌زیست و با همکاری رسانه ملی برگزار خواهد شد، به افرادی که نام های ارسالی آنان توسط هیات داوران مردمی برگزیده شود، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

مسئول دبیرخانه برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی سازمان حفاظت محیط‌ زیست با اشاره به اهمیت جهانی این رویداد بی‌سابقه اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۰ اردیبهشت تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ از طریق سامانه پیامکی برنامه طبیعت ۳۶۰ شبکه دو سیما (۳۰۰۰۰۳۶۰) و یا سامانه http://Farzandan-e-iran.ir اسامی پیشنهادی را اعلام کنند.
وی افزود: در مراسمی که هم‌زمان با هفته محیط‌زیست برگزار می‌شود، از نام های منتخب داوران، زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی تیم اجرایی این واقعه مهم اعم از همکاران ستاد، استان سمنان، پرسنل انتظامی استان، تیم مجرب دامپزشکی، محیط‌بانان کاشف ایران از قاچاقچیان و ... با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط ‌زیست تقدیر خواهد شد.