شب تلخ ستاره بوشهری

طارمی مقابل تیم سابقش پنالتی خراب کرد

شب تلخ ستاره بوشهری

در حساس ترین بازی هفته چهارم لیگ پرتغال پورتو مهمان ریوآوه بود. پورتو در این بازی که مهدی طارمی را در ترکیب اصلی خود داشت با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

طارمی در دقیقه 61 یک پنالتی را از دست داد. او در دقیقه 84 هم از بازی تعویض شد تا شب تلخی را تجربه کند.

پورتو در حالی در این بازی شکست خورد که در سه بازی قبلی خود به پیروزی دست پیدا کرده بود.

این ملی‌پوش ایرانی که در ریو آوه چهره شد و در جمع برترین گلزنان لیگ برتر پرتغال قرار گرفت، پس از جدایی‌اش آنقدر شرایط این تیم را سخت کرد تا آنها به لیگ دو سقوط کنند و فصل ۲۱-۲۰۲۰ را در دسته پایین‌تر سپری کنند، اما تیم سابق مهدی طارمی در بازگشت دوباره به سطح اول فوتبال پرتغال مجددا شرایط بدی سپری کرد و دو باخت و یک مساوی در سه هفته ابتدایی داشت تا اینکه نخستین بردش را در یک بازی سخت و همراه با یک نتیجه غیرمنتظره کسب کند.

طارمی که امیدوار بود پس از دو مسابقه ناکامی در گلزنی دوباره روند گل‌های خود را در دیدار چهارم لیگ برتر پرتغال برابر باشگاه سابق‌اش آغاز کند و مثل نخستین بازی فصل بدرخشد، شب عجیبی را در ریو آوه سپری کرد و بهترین فرصت گلزنی برای خود و تیمش را هم از دست داد.

مهاجم ایرانی پورتو بعد از دریافت یک کارت زرد در لحظات ابتدایی نیمه دوم دیدار با ریو آوه، در دقیقه ۶۲ پشت ضربه پنالتی‌ای قرار گرفت که گالنو به دست آورده بود، اما ضربه این بازیکن تبدیل به گل نشد تا آقای گل فصل اخیر لیگ برتر پرتغال، برای سومین بازی متوالی نتواند گلزنی کند.

طارمی قصد داشت پنالتی به دست آمده برای پورتو مقابل ریو آوه را با یک ضربه تماشایی به کنج دروازه تبدیل به گل کند، اما ضربه محکم و فنی او با بدشانسی با شدت زیادی به تیرک عمودی دروازه اصابت کرد و در دقیقه ۸۴ با زدن سه شوت خارج از چارچوب تعویض شد.

با وجود اینکه ستاره ایرانی پورتو در چهار هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر پرتغال دو گل به ثمر رسانده، اما او سال گذشته تا همین مقطع و چهارمین بازی فصل، فقط یک گل برای این باشگاه زده بود ولی در نهایت توانست به آقای گلی دست پیدا کند و او حالا امیدوار است در دیدارهای آینده شرایط بر وفق مراد او پیش برود و گلزنی‌هایش شروع شود.