سورپرایز هواداران علی زند وکیلی

سورپرایز هواداران علی زند وکیلی

نخستین روز از آغاز غیررسمی جشنواره موسیقی فجر، با اجرایی بی‌حاشیه از علی زندوکیلی همراه بود و تنها اتفاق غیرقابل پیش‌بینی در آن، تبریک زود هنگام سالروز تولد این خواننده از سوی تماشاگران بود.

سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر پس از یک دوره برگزاری مجازی به علت شرایط کرونا، حالا بار دیگر فرصت یافته که به صورت حضوری اما با جمعیت محدود برگزار شود.

کنسرت علی زندوکیلی در سالن میلاد در سالن میلاد نمایشگاه بدون گفت‌وگویی در جریان اجرا از سوی این خواننده و گروهش برگزار شد و تنها بخش خارج از اجرا، به معرفی رهبر ارکستر و سایر هنرمندانی اختصاص داشت که زندوکیلی را در این کنسرت یاری کردند.

همچنین قطعاتی که برای اجرا توسط این خواننده در جریان جشنواره موسیقی فجر انتخاب شدند، همان قطعات قبلی او مانند «روسری آبی»، «صنم»، «باورم کن»، «گل سرخ»، «شهر حسود» و... بود و قطعه جدیدی معرفی نشد. در این بین قطعه شاد و محلی «روسری آبی» بیش از سایر آهنگ‌ها مورد استقبال حاضران واقع شد.

اجرای علی زندوکیلی حدوداً یک ساعت به طول انجامید. او در انتها درخواست تماشاگران برای اجرای یک قطعه بیشتر را پس از هماهنگی با مسوولان سالن رد کرد و علت آن را آماده شدن سالن برای سانس بعدی و اجرای میثم ابراهیمی عنوان کرد.

از نکات قابل توجه در این اجرا همچنین یادآوری روز تولد این خواننده توسط برخی از تماشاگران حاضر در سالن بود که با همخوانی و خواندن ترانه «تولدت مبارک» به استقبال سالروز تولد این خواننده رفتند که ۲۵ بهمن‌ماه به دنیا آمده است.