سواری ولکس قاچاقچی سلاح توقیف شد

سواری ولکس قاچاقچی سلاح توقیف شد

فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک دستگاه خودروی سواری، حامل مقادیری سلاح و مهمات در محور شیراز- زرقان و دستگیری یک متهم به قاچاق اسلحه خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی دوشنبه ۲۰ دی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سلاح‌ و مهمات غیرمجاز، ماموران پلیس امنیت عمومی استان فارس با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی از اعضای باند قاچاقچیان با یک سواری ولکس تعدادی اسلحه را از استان‌های غربی بارگیری و قصد انتقال آن را به شیراز دارد که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور زرقان-شیراز اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی خودرو متعلق به قاچاقچی را شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی فارس عنوان کرد: در بازرسی از این خودرو ۱۷قبضه سلاح شکاری و ۸ قبضه کلت کمری و ۱۶ خشاب مربوطه (در مجموع ۲۵ قبضه) که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

حبیبی با بیان اینکه در این خصوص راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، افزود: تلاش برای دستگیری دیگر اعضای باند به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.