سهم استان بوشهر از اعتبارات ملی افزایش یابد

ملاک ارزیابی مدیران جذب اعتبارات ملی است.

سهم استان بوشهر از اعتبارات ملی افزایش یابد
سهم استان در اعتبارات استانی ۲ هزار میلیارد تومان است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: جذب اعتبارات ملی نقش مهمی در توسعه دارد و باید با تمام توان برای جذب این اعتبارات تلاش داشته باشیم.

محسن پاپری زارعی برنامه‌ریزی و تلاش برای جذب اعتبارات ملی را از مدیران خواستار شد و بیان کرد: باید با تلاش دسته‌جمعی، به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که حداکثر بودجه از سرجمع اعتبارات ملی در استان جذب شود.

پاپری زارعی افزود: همه ردیف‌های بودجه ملی به تفکیک دستگاه به ادارات و نهادها و دستگاه‌های استان ارسال شده است و استاندار، نمایندگان استان در مجلس و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در جریان وضعیت بودجه قرار دارند و جذب اعتبارات ملی ملاک ارزیابی مدیران استان قرار خواهد گرفت.

تخصیص ۲۵۰ میلیارد تومان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر مجموع اعتبارات ملی کشور را ۲۵۴ هزار میلیارد تومان دانست و گفت: از این اعتبار ۵۴ هزار میلیارد تومان آن اعتبارات استانی است.

پاپری زارعی با تأکید بر جذب اعتبارات ملی برای اجرای پروژه‌ها در نقاط مختلف استان بوشهر، افزود: سهم استان در اعتبارات استانی ۲ هزار میلیارد تومان است و از این میزان اعتبار تاکنون ۲۵۰ میلیارد تومان آن به دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تخصیص یافته است.